نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 15 فروردين 1396
ساعت 13:40

عرضه 4 بازی PS2 کلاسیک Jak & Daxter برای PS4 در سال 2017 + تریلرمعرفی

1 از 5

شرکت سونی در PlayStation Blog اعلام کرده است که بازیهای کلاسیک ناتی داگ با عناوین Jak & Daxter: The Precursor Legacy ، Jak II و Jak 3 در سال 2017 از طریق PlayStation Store برای PlayStation 4 عرضه خواهند شد. بعلاوه بازی ریسینگ Jak X: Combat Racing نیز امسال برای PlayStation 4 ارائه خواهد گردید. هم اکنون می توانید تریلر مربوط به این بازیهای کلاسیک PS2 را در پایان متن مشاهده کنید.
این بازیهای Jak  نیز همانند دیگر بازیهای PS2-on-PS4 به صورت 1080p ارتقا خواهند یافت و شامل تروفی می باشند. همچنین شما قادر به استفاده از ویژگی های جدیدی از قبیل Shareplay و Remote Play خواهید بود.
هنوز قیمت این بازیها اعلام نشده و شرکت سونی نحوه عرضه این 4 بازی را بازگو نکرده است و نمی دانیم که آنها به صورت همزمان عرضه می شوند و یا تک به تک. در پست ارائه شده PlayStation Blog شرکت سونی از طرفداران خواسته تا منتظر جزئیات بیشتری در آینده باشند.
فهرست بازیهای PS2-on-PS4 در حال حاضر شامل 40 عنوان می باشد که از میان آنها می توان به Red Dead Revolver ، Psychonauts ، Star Wars: Bounty Hunter و Grand Theft Auto: San Andreas اشاره کرد.

م.حافظ | اخبار | 04/04/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.