نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 27 آذر 1396
ساعت 11:47

نسخه Xbox One X بازی The Witcher 3 بزودی عرضه می‌شود

0 از 5

قبل از پایان سال میلادی جاری منتظر عرضه نسخه Xbox One X بازی The Witcher 3 باشید

طرفداران بازی The Witcher 3: Wild Hunt صبورانه منتظر عرضه نسخه Xbox One X این بازی بوده اند. اطلاعات چندان زیادی در مورد زمان عرضه دقیق ورژن Xbox One X بازی The Witcher 3 ارائه نشده بود. اما هم اکنون فهرست رسمی بازی های ارتقایافته برای Xbox One X در وبسایت رسمی کمپانی مایکروسافت نشان می‌دهد که آپدیت ارتقایافته بازی The Witcher 3 بر روی این کنسول جدید بزودی ارائه خواهد شد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

در وبسایت رسمی مایکروسافت، برای ورژن Xbox One X بازی The Witcher 3 عنوان «coming soon» استفاده شده است. فبلاً هنگامی که «coming soon» برای نسخه Xbox One X یک بازی لحاظ می‌شد، آپدیت موردنظر معمولاً طی یک هفته در دسترس قرار می‌گرفت. بر مبنای این موضوع، می‌توان انتظار عرضه نسخه Xbox One X بازی The Witcher 3 را قبل از پایان سال میلادی جاری داشت.

احتمالاً نسخه ارتقایافته Xbox One X بازی The Witcher 3: Wild Hunt به گیمرها امکان تجربه این بازی را با رزولوشن 4K و همچنین بسیاری از بهبودهای بصری از قبیل کیفیت بهتر سایه روشن ها، زمینه و بافت با کیفیت بهتر، و ... را می‌دهد.

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt در ژانر اکشن نقش آفرینی ساخته شده و کاری از استودیوی CD Projekt است. این بازی در بهار سال 20105 برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. امتیاز اعطا شده به این بازی در Metacritic برابر با 92 از 100 است. (نقد و بررسی The Witcher 3 : Wild Hunt)

م.حافظ | اخبار | 18/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.