نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 آبان 1397 - 13:00
0 از 5

بازی Titanfall 3 احتمالا در سال 2019 عرضه می‌شود

بر اساس یک سند فاش شده از EA، استودیو Respawn قرار است در تعطیلات سال ۲۰۱۹ چند بازی جدید عرضه کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حتی با وجود عملکرد پایین‌تر از حد انتظار Titanfall 2، الکترونیک آرتز و Respawn سال گذشته تایید کردند که نسخه سوم این بازی نیز ساخته خواهد شد. با این حال اما از آن زمان تاکنون، اطلاعات بسیار کمی از Titanfall 3 منتشر شده و در رویدادی نظیر E3 2018 نیز این بازی، حتی مورد اشاره هم واقع نشد. در این رابطه، به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که می‌تواند گمانه‌زنی‌ها از زمان عرضه این بازی را تقویت کند.

اخیرا سندی از EA منتشر شده که اشاره می‌کند استودیو Respawn Entertainment، قرار است چند بازی مختلف را برای فصل تعطیلات سال ۲۰۱۹ عرضه کند. Respawn حتی از زمان خریداری توسط الکترونیک آرتز نیز بازی سوم Titanfall را تایید کرده بود، و با توجه به فاش شدن این موضوع که استودیو در سال آینده بیش از یک بازی را برای عرضه خواهد داشت، احتمال اینکه یکی از این عناوین Titanfall 3 باشد قوی به نظر می‌رسد. این سند، به شکلی است که می‌توان انتظار عرضه حداقل دو بازی از این استودیو را برای انتشار در سال ۲۰۱۹ داشت.

غیر از صحبت‌های سال گذشته پیرامون Titanfall 3، این موضوع نیز مشخص است که یکی دیگر از پروژه‌های حال حاضر این استودیو بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است. این بازی، در حالی در E3 امسال معرفی شد که بسیاری منتظر شنیدن خبرهای جدید از Titanfall 3 هم بودند. پیرامون این بازی جدید استار وارز نیز البته اطلاعات بسیار کمی فاش شده، ولی قبلا هم تایید شده بود که این بازی نیز فصل تعطیلات سال ۲۰۱۹ را به عنوان زمان انتشار در نظر گرفته است. به هر ترتیب اگر برنامه کنونی استودیو را درباره پروژه‌های در حال انجام در نظر بگیریم، منطقی‌ترین حالت برای عرضه چند بازی در تعطیلات ۲۰۱۹، دو بازی Titanfall 3 و Star Wars Jedi: Fallen Order هستند. تا آن زمان، یک رویداد E3 دیگر هم برگزار خواهد شد که احتمالا از این فرصت، برای معرفی رسمی بازی استفاده می‌شود.

نکته دیگر پیرامون Titanfall 3، ماجرای خرید استودیو Respawn توسط الکترونیک آرتز بود؛ با در نظر گرفتن سابقه بد این شرکت در تصاحب استودیوها و در ادامه تعطیل کردن‌شان به خاطر بازدهی مالی، این تصور وجود داشت که نسخه سوم این سری به خاطر فروش ضعیف بازی Titanfall 2 به فراموشی سپرده شود. در این زمینه، البته الکترونیک آرتز قبلا از تعدش به ادامه دادن این سری تا چندین سال آینده گفته بود، ولی بی‌خبری و سکوت پیرامون نسخه سوم، باعث بروز برخی شایعات هم شد. پیرامون گزارش تازه، عرضه Titanfall 3 نیز تاکنون به عنوان یک شایعه مطرح است و تا زمان تایید رسمی، باید این خبر را به عنوان یک گمانه‌زنی مورد توجه قرار داد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.