نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 07 شهریور 1397
ساعت 17:00

ویدیو گیم‌پلی جدید از بازی Ashen منتشر شد

4 از 5

به تازگی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی نقش آفرینی و تاریک Ashen در گیمزکام ۲۰۱۸ میلادی منتشر شده است.

عنوان اکشن و نقش آفرینی Ashen از زمان معرفی، پای ثابتی از لیست بازی‌های مستقل موردانتظار برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان، به دلیل مبارزات چالش برانگیز و جهان برجسته‌اش، بوده است. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ ویدیو گیم‌پلی جدیدی از این عنوان منتشر شده که تصاویر واضح‌تری از آنچه در ماجراجویی فراموش نشدنی بازی توسعه یافته توسط استودیو Aurora44، منتظر بازیکنان است، به نمایش می‌گذارد.

شرکت ناشر بازی‌های ویدیویی Annapurna Interactive به تازگی این ویدیو گیم‌پلی جدید از بازی Ashen را از رویداد گیمزکام ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرده است. در این ویدیو نگاه عمیق‌تری به عنوان موردانتظار اکشن و نقش‌ آفرینی شده و ما شاهد این هستیم که بازیکنان فقط با دشمنان مبارزه نکرده، بلکه با دنیای بازی و داستان آن نیز درگیر می‌شوند. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو تقریبا ۱۲ دقیقه‌ای از بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن به اشتراک بگذارید:

 
بازی Ashen اولین‌بار در جریان رویداد E3 2015 میلادی توسط شرکت مایکروسافت، به عنوان بخشی از لیست بازی‌های مستقل ID@Xbox معرفی شد. این عنوان هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد و در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.