نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 آبان 1402
ساعت 09:00

عرضه بازی Skull and Bones باز هم با تاخیر مواجه شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Skull and Bones یکی از پرخرج‌ترین پروژه‌های درحال ساخت در شرکت یوبی‌سافت است که گرچه در سال 2017 رونمایی و برای عرضه نزدیک معرفی شد، ولی مشکلات عدیده داخلی در استودیو سازنده آن یعنی یوبی‌سافت سنگاپور باعث تاخیر خوردن چندین باره عرضه آن شده است. این بازی تاکنون بارها با تحولات داخلی، ریبوت، تغییر در اعضای سازندگان، جدایی چندین عضو ارشد نظیر کارگردانان و ... مواجه بوده و البته هرگز نیز به صورت کامل کنسل نشده است. با توجه به آخرین گزارش‌ها درباره این بازی، این پروژه ظاهرا بار دیگر با تاخیر در عرضه مواجه شده است.

پیرامون این بازی، یوبی‌سافت در گزارش مالی تازه خود به تاریخ جدیدی برای عرضه بازی اشاره کرده و حالا سه ماهه پایانی سال مالی 2024-2023 برای انتشار مشخص شده است. گفتنی است که این بار البته تاخیر با مدت زمان بسیار کوتاه‌تری به نسبت دفعات قبل بوده و این می‌تواند نشانه خوبی برای این باشد که این بازی اکشن ماجراجویی در فرمت دزدان دریایی، سرانجام به ساحل انتشار خواهد رسید. در اینجا همچنین چندین بازی دیگر نیز برای عرضه در همین بازه زمانی وجود دارد، که می‌توان به Avatar: Frontiers of Pandora (عرضه دسامبر)، بازی Assassin’s Creed Nexus VR (عرضه نوامبر) و بازی Prince of Persia: The Lost Crown (عرضه ژانویه 2024) اشاره کرد.

بازی Skull and Bones که زمانی برای عرضه در کنسول‌های نسل هشتم معرفی شده بود، حالا درحال ساخت برای Xbox Series X/S، PS5 و PC است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.