نویسنده: م.حافظ شنبه، 28 آذر 1394
ساعت 00:35

کاربران PC میتوانند Rainbow Six Siege را رایگان تجربه کنند !

4 از 5

شرکت Ubisoft برنامه ی بسیار ویژه ی  «Referrer a Friend» را برای بازی اخیرش Rainbow Six: Siege در دست اقدام دارد. درحال حاضر به هرکسی که Rainbow Six: Siege داشته باشد چهار کد ارائه خواهد شد که امکان دسترسی کامل را به بازی فراهم می آورد.
متأسفانه این برنامه فقط برای پلتفرم PC قابل اجرا می باشد. دسترسی رایگان از امروز هجدهم دسامبر آغاز شده و تا روز دوشنبه مورخ 21 دسامبر ادامه خواهد داشت. اگر دوستتان به شما یک کد ارائه کرد یا شما به او کدی دادید، هم اکنون می توانید دانلود بازی را آغاز کنید، اما تا ساعت 6:01 بعدازظهر امکان بازی برایتان وجود ندارد.
این برنامه علاوه براینکه باعث می شود شما امکان بازی کردن نسخه ی جدید بازی را برای دوستانتان در آخر هفته به صورت رایگان فراهم آورید، انگیزه و جذابیت زیادی هم برای شما و هم برای دوستانتان به ارمغان خواهد آورد. لازم بذکر است که بعد از اتمام آخر هفته ی رایگان و خرید بازی توسط هر کاربری که از کد ها استفاده نموده است ، 24 ساعت XP Boost نیز به کاربر اهدا میشود . چیزی شبیه به دابل XP در بازی Call of duty Black ops 3.
همچنین تخفیفی 25 درصدی برای بازی کامل بر روی PC ، به بازی کنندگانی که از کدهای مذکور استفاده می کنند ، ارائه خواهد گردید. بعلاوه، هرگونه پیشروی که در مراحل بازی در این آخر هفته داشته باشید، به مراحل بازی کاملی که قرار است داشته باشید انتقال خواهد یافت.

م.حافظ | اخبار | 18/12/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.