نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 22 خرداد 1396
ساعت 12:22

E3 2017: گیم پلی بازی Assassin's Creed Origins را تماشا کنید

4 از 5

ویدئویی 5 دقیقه ای از گیم پلی بازی Assassin's Creed Origins

Assassin's Creed Origins در کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 رسماً معرفی گردید و اعلام شد که داستان آن در مصر باستان طراحی خواهد شد. همچنین تریلر رسمی و اولین تصاویر آن منتشر شد که می ‌توانید برای مشاهده آن به این آدرس مراجعه فرمایید. با اینکه هنوز سؤالات زیادی درباره این بازی داریم یوبیسافت ویدئویی از گیم پلی آن منتشر کرده که اطلاعات جالبی در مورد بازی ارائه می‌دهد.
طی کنفرانس خبری مایکروسافت، یوبیسافت ویدئویی 4 دقیقه ای از گیم پلی Origins منتشر کرد. این ویدئو به نمایش مبارزه، کشتیرانی و صعود آزاد کاراکتر اصلی بازی می‌پردازد؛ درواقع هر چیزی که از یک بازی Assassin's Creed انتظار دارید. در پایان متن این ویدئو را مشاهده کنید.
از سال گذشته همواره شایعات زیادی در مورد بازی Assassin's Creed Origins پخش شده بود. یکی از این شایعات مربوط به نسخه Gold Edition این بازی بود که اظهار داشت این نسخه شامل بازی اصلی، بسته Deluxe Pack، سیزن پس و موسیقی متن آن می‌باشد.
Assassin's Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای پلتفرم های PS4 ، Xbox One و PC عرضه خواهد شد و برای کنسول جدید Xbox One X شامل ویژگی های بهبودیافته خواهد بود.

م.حافظ | اخبار | 12/06/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.