نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 11 آبان 1396
ساعت 20:56

بسته‌ی الحاقی جدید برای Rainbow Six Siege تایید شد

0 از 5

یوبیسافت پشتیبانی از Rainbow Six Siege را به قدرت ادامه می‌دهد و در همین راستا از DLC جدید بازی پرده برداشته است

یوبیسافت اعلام کرده که عنوان Rainbow Six Siege بروزرسانی جدید خود را دریافت خواهد کرد. فصل چهارم از سال دوم بازی، عملیات White Noise نام دارد. در این DLC اپراتورهای جدید به بازی افزوده می‌شوند و همچنین یک مپ کاملا جدید در دسترس بازیکنان قرار  خواهد گرفت.

مپ جدید در کشور کره‌ی جنوبی واقع شده و در واقع یک آسمانخراش در شهر سئول است. همچنین از ۳ اپراتوری که به بازی اضافه خواهند شد، یکی از آنها اپراتور لهستانی است که واحد عملیاتی GROM از کشور لهستان در بازی را تکمیل می‌کند. قبل از این، در بسته‌ی الحاقی عملیات Blood Orchid اولین اپراتور لهستانی با نام Ela به بازی افزوده شد بود. حال در DLC جدید، علاوه بر اپراتور لهستانی، دو اپراتور جدید از کشور کره نیز وارد بازی خواهند شد. این دو اپراتور متعلق به "نیروهای ویژه‌ی گردان ۷۰۷" هستند.

Rainbow six siege white noise

جزییات بیشتر از جمله تاریخ عرضه‌ی این DLC بعدا اعلام خواهد شد. یوبیسافت می‌گوید که اطلاعات بیشتر درباره‌ی White Noise و اپراتورهایش از طریق استریم زنده‌ی فینال مسابقات پرولیگ این عنوان اعلام خواهد شد. فینال مسابقات پرولیگ برای فصل سوم سال دوم، در روزهای ۱۸ و ۱۹ نوامبر (۲۷ و ۲۸ آبان) برگزار خواهد شد.

با فرا رسیدن فصل چهارم از سال دوم بازی، White Noise آخرین DLC تایید شده در برنامه‌ی پشتیبانی بازی است. هرچند در پستی در بلاگ یوبیسافت گفته شده است که احتمال دارد محتوای بیشتری در آینده برای بازی عرضه شود. بخشی از این پست را در زیر می‌خوانید:

به زودی اخبار بیشتری را منتشر خواهیم کرد. این اخبار پیرامون محتوای هیجان‌انگیزی است که در سال سوم به بازی افزوده خواهد شد. اما در حال حاضر قصد داریم از کل تیم سازنده‌ی Rainbw Six تشکر ویژهای بجا بیاوریم.

بسته‌ی الحاقی قبلی، عملیات Blood Orchid در ماه سپتامبر منتشر شد. این بسته‌ی الحاقی مپ جدید Theme Park را به همراه ۳ اپراتور با نام‌های Ela، Ying و Lesion به بازی اضافه کرد. در بازی همیشه سیج رسم بر این بوده که در هر DLC جدید ۲ اپراتور به بازی افزوده میشوند. اما هم Blood Orchid و هم White Noise درارای ۳ اپراتور جدید خواهند بود. چون که در ابتدای سال بسته‌ی الحاقی نیروهای کشور لهستان کنسل شده بود.

چند روز پیش یوبیسافت در آپدیت میان‌فصلی تغییراتی را در اپراتورهای بازی ایجاد کرده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.