نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 28 فروردين 1397
ساعت 09:00

برنامه‌های چند ماه آینده استودیو ریر برای Sea of Thieves

0 از 5

استودیو ریر، خالق بازی Sea of Thieves برای Xbox One و پی‌سی، اخیرا جزئیاتی را از محتواهای آینده این بازی و دلایل عرضه آن ارائه کره است. با بازی‌مگ همراه باشید.

استودیو ریر بعد از شنیدن بازخوردها و تقاضاهای منطقی که از طرفداران بازی دریای دزدان Sea of Thieves دریافت کرده، اخیرا برنامه‌هایی را برای اضافه کردن محتواهای جدید به بازی اعلام کرده است. این استودیو جزئیاتی در رابطه با محتواهایی جدیدی که قرار است برای حالت چندنفره عرضه شود را اعلام کرده و تاریخ انتشار آن را چند ماه بعد ذکر کرده است.

درحالی که تمرکز استودیو Rare روی ارائه این محتواها تا پایان این ماه میلادی (آوریل) بود، آن‌ها اخیرا در یک پست در وب‌سایت رسمی بازی، اشاره کرده‌اند که زمان انتظار با توجه به بازخوردها و درخواست‌های مطرح شده توسط طرفداران، طولانی‌تر خواهد شد. به این ترتیب تمرکز استودیو ریر روی عرضه محتواهای جدید در ماه می (اردیبهشت - خرداد) خواهد بود.

ریر در توجیه دلایل عرضه محتواهای جدید، به این نکته اشاره کرده که قصد دارد به المان‌هایی که بازیکنان را دور هم جمع می‌کند، و آن‌ها را تشویق به تقابل و مبارزه می‌کند اولویت ببخشد؛ این کار از طریق غنی‌تر کردن دنیای Sea of Thieves، ارائه روش‌های جدید برای بازی کردن، و معرفی اهداف و پاداش‌های جدید خواهد بود.

اولین بسته الحاقی ریر برای این بازی، The Hungering Deep نام دارد و طبق برنامه در ماه می منتشر می‌شود. از طریق این بروزرسانی، یک تهدید جدید هوش مصنوعی به بازی اضافه می‌شود که «برای تقابل و رویارویی با آن، خدمه کشتی حتما باید با هم آن را کشف کرده و شکست دهند». علاوه بر این، یک آیتم جدید، مکانیک‌های جدید و پاداش‌های منحصر به فردی نیز وجود خواهد داشت که از طریق این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شوند.

مشخص نیست این تهدید ذکر شده قرار است تکامل‌بخش کراکن و مبارزه تحت فشار با آن در حالت فعلی باشد یا اینکه یک هوش‌مصنوعی کاملا جدید مثل پریل (موجودی وال مانند) باشد، که نشانه‌هایی شبیه به آن در نقشه جدید به چشم می‌خورد.

در ماه می، ریر قصد ارائه رویدادهای زنده برای بازی را نیز دارد که شامل مکانیک‌های جدید، و در اختیار گذاشتن روش‌های جذاب‌تری برای بازی کردن، از طریق رویدادها و پاداش‌های هفتگی می‌شود. از جمله این رویدادها، آدم‌خواران طلسم شده و تخت‌های اسکلتی است که در محل‌های سخت در نقشه قرار دارند.

اسودیو ریر اطلاعاتی هم درباره دو بروزرسانی بعدی که قرار است پس از آپدیت ماه می عرضه شوند نیز منتشر کرده است.

این محتواها که به نظر می‌رسد در همین فصل بهار منتشر شوند، یکی به نام Foresaken Shores است که «امکان گردش در بخش‌های خطرناک نیا» را ایجاد می‌کند که خودش، شامل تهدید هوش مصنوعی خاص خودش است. محتوای دوم Cursed Sails نام دارد که تهدید هوش مصنوعی دیگری را اضافه می‌کند، که به نظر نوعی کشتی اشباح خواهد بود. این محتوا یک مدل کشتی جدید نیز به دنیای بازی خواهد آورد.

تاکنون طرفداران درخواست‌های خیلی زیادی برای اضافه کردن کشتی‌های سه نفره داشته‌اند تا از این طریق، بین کشتی‌های نوع دو نفره و چهارنفره موجود تعادل ایجاد شود. درخواست‌های مشابهی هم برای اضافه شدن کشتی‌های شش نفره و بیشتر نیز مطرح شده، و باید دید استودیو ریر چه برنامه‌هایی برای این قبیل درخواست‌ها خواهد داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.