نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 12 شهریور 1397
ساعت 12:30

تاریخ انتشار Operation Grim Sky بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

2 از 5

شرکت یوبی‌سافت سرانجام تاریخ انتشار آپدیت بزرگ Operation Grim Sky بازی Rainbow Six Siege را اعلام کرد.

فصل سوم از سال سوم بازی پرطرفدار Tom Clancy's Rainbow Six Siege، با عرضه آپدیت بزرگ Operation Grim Sky آغاز خواهد شد. در حالی که این گسترش دهنده هم‌اکنون بر روی سرور‌های آزمایشی بازی در دسترس است اما در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، شرکت یوبی‌سافت اعلام کرده است که این آپدیت در تاریخ ۱۳ شهریورماه ۹۷ (چهارم سپتامبر ۲۰۱۸) برای بازی روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

همانند Operation‌های قبلی، Grim Sky نیز دو اپراتور کاملا جدید به نام‌های «موریک» و «کلش» را به بازی Rainbow Six Siege اضافه می‌کند. هر دو این اپراتور‌ها از سازمان‌های متفاوتی می‌آیند و دارای کلاس بندی متفاوتی هستند؛ موریک یک اپراتور Attacker از کشور آمریکا است که از نارنجک‌های کور کننده یا همان Stun Grenade و دستگاهی به نام Blowtorch یا به عبارتی چراغ جوشکاری استفاده می‌کند. در طرف دیگر اما کلش یک اپراتور متعلق به Great Britain از کلاس Defender است. او در واقع اولین‌ مدافع در بازی به شمار می‌رود که از سپر دفاعی بهره می‌برد و همچنین به یک شوکر نیز مجهز است.

آپدیت Grim Sky در کنار اضافه کردن اپراتور‌های جدید، تغییرات بزرگ و بهبود‌های زیادی در نقشه Hereford Base که یکی از نقشه‌های اولیه بازی محسوب می‌شود، ایجاد می‌کند. بنا بر گفته شرکت یوبی‌سافت، این اولین تغییرات اساسی در یک نقشه است که تیم توسعه دهنده در بازی Rainbow Six Siege انجام می‌دهد. به دنبال این تغییرات، هر طبقه در این نقشه شامل محیط بزرگتری خواهد بود و از دیوار‌های قابل انهدام و تخریب پذیر بیشتری برخوردار خواهد شد. به علاوه، راه پله‌ها و دریچه‌های بیشتری در نقشه قرار خواهد گرفت تا گزینه‌های بیشتری برای بازیکنان جهت حرکت در نقشه، ایجاد شود.

نقشه Consulate نیز به دنبال انتشار آپدیت Operation Grim Sky دچار تغییراتی خواهد شد؛ البته این تغییرات به اندازه تغییراتی که برای نقشه Hereford Base در نظر گرفته شده، بزرگ نمی‌باشد اما حداقل باعث می‌شود تا بازیکنان تغییراتی در استراتژی خود ایجاد کنند. از جمله این تغییرات می‌توان به گسترش یافتن نقطه اسپاون در خط The Police و جا‌به‌جا شدن دیواری که در نزدیکی نقطه اسپاون The Gas Station قرار داشت، اشاره کرد. طبق گفته شرکت یوبی‌سافت، هدف از این دو تغییر، جلوگیری از کشته شدن بازیکنان در همان ابتدای بازی است. شایان به ذکر است که دو مکان بمب جدید نیز به Tellers و Archives در این نقشه از بازی اضافه شده است. در انتها لازم به بیان است که آپدیت Operation Grim Sky شامل بهبود‌هایی کوچک در بخش‌های مختلف و برطرف شدن تعدادی از باگ‌ها نیز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به وبسایت رسمی بازی مراجعه نمایید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.