نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 21 آذر 1402 - 20:45
0 از 5

مشخصات PS5 Pro احتمالاً به‌زودی فاش خواهد شد

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ این‌طور که به نظر می‌رسد، سونی انتظار دارد که مشخصات کنسول PS5 Pro به‌زودی و در ماه جاری میلادی فاش شود.

تام هندرسون، منبع داخلی معتبر و شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی، اخیراً در توییتر ادعا کرده که با ارسال شدن کیت توسعه‌ی PS5 Pro برای استودیوها و سازندگان خارج از تیم توسعه‌دهندگان سونی، این کمپانی منتظر لو رفتن مشخصات و جزئیات سخت‌افزاری کنسول پلی استیشن 5 پرو در ماه جاری میلادی است. گزارش جدید تام هندرسون با صحبت‌های پیشین او در ماه ۲۰۲۳ پیرامون ارسال کیت توسعه‌ی PS5 Pro به استودیوهای ثرد-پارتی طی ماه‌های آینده مطابقت دارد.

از شروع شایعات ساخت کنسول PS5 Pro بیش از یک سال است که می‌گذرد اما همچنان شاهد هیچ‌گونه تأیید و اشاره‌ی رسمی‌ای طرف خود سونی نبوده‌ایم و اطلاعاتمان از این کنسول به گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌‎های پیرامون آن محدود است. با این وجود، در ماه جولای سال جاری میلادی گزارش شد که این کنسول با نام «Project Trinity» شناخته می‌شود و احتمالاً در ماه نوامبر سال ۲۰۲۴، حدود یک سال پس از عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 اسلیم، به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.

نکته‌ی جالب توجهی که درباره‌ی این شایعه‌ی جدید وجود دارد، به صحبت‌های پیشین تام هندرسون در ماه ژانویه ۲۰۲۳ ربط پیدا می‌کند. هندرسون در آن زمان گفت که بیشتر از PS5 Pro، درمورد کنسول PS6 شنیده است. با این حال، ظاهراً وضعیت از آن زمان تاکنون دچار تغییر شده و سونی قبل از عرضه‌ی PS6، کنسول بین نسلی PS5 Pro را روانه‌ی بازارها خواهد کرد. شایان ذکر است که در ماه اوت سال جاری میلادی نیز «Kepler» به عنوان یک اینسایدر قابل اعتماد ادعا کرده بود که در ساخت SoC پلی استیشن 5 پرو از فناوری NP4 استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.