نویسنده: Matin جمعه، 30 تیر 1402
ساعت 23:12

تلاش برای پارکور در بازی Elden Ring با فاجعه پایان یافت!

0 از 5

احتمالاً در حین تجربه بازی Elden Ring گیمرها به چندین روش مختلف خواهند مرد، زیرا تلاش آن‌ها برای انجام پارکور در این بازی به فاجعه ختم می‌شود.

تلاش یکی ازگیمرها برای پارکور کردن در Elden Ring به فاجعه ختم شد و ثابت کرد که کاربران می‌توانند در هر زمان به طور غیرمنتظره در حین تجربه این بازی بمیرند. مانند سایر عناوین ساخته شده توسط توسعه دهنده FromSoftware، عنوان Elden Ring یک بازی دشوار است و طرفداران احتمالا چندین بار در طول تجربه این بازی خواهند مرد.

گیمرها در بازی Elden Ring با چندین باس‌فایت چالش برانگیز روبرو می‌شوند، اما حتی دشمنان معمولی نیز می‌توانند به راحتی کاربران را در طول مبارزات بکشند. بازی Elden Ring پر از تله و دام است، بنابراین گیمرها باید در هنگام کشف این دنیا بیشتر مراقب باشند. علاوه بر این، ممکن است شخصیت این بازی پس از سقوط بمیرد و از دست دادن یک پرش نیز می‌تواند کشنده باشد. یکی از گیمرها هنگام تجربه Elden Ring اخیراً مرگی ناگوار و پایانی فاجعه بار بر تلاش خود برای اجرای پارکور در این بازی تجربه کرد.

یکی از کاربران سایت Reddit به نام Drinker_of_Chai یک کلیپ خنده‌دار از شخصیت خود در این بازی در حال کاوش در آکادمی Raya Lucaria در Elden Ring به اشتراک گذاشته است. این گیمر در این سطح روی پشت بام‌ها می پرد و اکثر این پرش‌ها نسبتاً ایمن به نظر می‌رسند. به نظر نمی‌رسد Drinker_of_Chai در خطر باشد، اما وقتی این گیمر سعی می‌کند به هدف خود نزدیک شود، اتفاق وحشتناکی می‌افتد. این گیمر از روی یک دره می‌پرد و در همان لحظه دشمنی در هوا به این شخصیت ضربه می‌زند و در نتیجه Drinker_of_Chai سقوط کرده و می‌میرد.

1

این کاربر اظهار می‌کند که طرفداران Elden Ring هنگام تلاش برای پرش از روی دره باید به طرفین آن منطقه خوب نگاه کنند، زیرا دیگر کاربران نیز می‌توانند قربانی رویدادهای مشابه شوند. این احتمال وجود دارد که گیمرها در Elden Ring بدشانسی بیاورند، زیرا تعدادی از کاربران در بخش نظرات این پست داستان‌هایی از نحوه مرگ غیرمنتظره خود در حین تجربه این بازی را به اشتراک گذاشته‌اند. یکی از گیمرها فکر می‌کند که تیم توسعه دهنده آن دشمن را برای همین منظور در آن مکان خاص قرار داده است؛ و پس از آن بحث بلند بالایی در مورد تله‌های مختلف پراکنده در سراسر جهان Elden Ring در قسمت کامنت‌های این پست سر گرفته است.

یکی از کاربران می‌گوید که اگر این اتفاق برایشان می‌افتاد از عصبانیت فریاد می‌زدند، در حالی که یکی دیگر از طرفداران نیروی جاذبه را باس‌فایت نهایی این بازی می‎داند. خوشبختانه Drinker_of_Chai در یکی از کامنت‌ها بیان می‌کند که پس از تجربه این حادثه در Elden Ring عصبانی نشده است. به طور کلی، در حالی که بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که از این رویداد به خنده افتاده‌اند، تعدادی از گیمرها از این فرصت استفاده می‌کنند و انتخاب‌های FromSoftware در طراحی این بازی را زیر سوال می‌برند.

عنوان Elden Ring دائماً طرفداران را به چالش می‌کشد تا به محیط اطراف خود توجه زیادی داشته باشند، زیرا به راحتی ممکن است که کاربران به یکی از روش‌های مختلف در این بازی بمیرند. با این حال، طرفداران می‌توانند در حین تجربه این بازی به طرز مضحکی بدشانس شوند، که این مسئله می‌تواند منجر به مرگ غیرمنتظره آن‌ها شود.

بازی Elden Ring برای پلتفرم‌های کامپیوتر شخصی، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X در دسترس کاربران می‌باشد.

منبع: GameRant

Matin | مقالات | 21/07/2023
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.