نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 شهریور 1397
ساعت 09:00

حجم Pre-Load بازی Assassin’s Creed Odyssey مشخص شد

1 از 5

اخیرا نسخه pre-load بازی Assassin’s Creed Odyssey در ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته و حجم این بازی مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حالا دیگر زمان چندانی تا عرضه جدیدترین عنوان از سری Assassin’s Creed باقی نمانده، و به تازگی نیز سازندگان بازی، رسما اعلام کردند که فرایند ساخت بازی Odyssey تکمیل شده است. با در نظر گرفتن زمان کوتاه باقی مانده تا عرضه رسمی، نسخه pre-load این بازی اخیرا در پلتفرم ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته و از همین رو، حالا می‌دانیم که این نسخه از بازی چه مقدار حجم دارد.

در این زمینه، می‌توان گفت که حجم بازی کمابیش مطابق پیش‌بینی‌ها بوده و حدود ۴۵ گیگابایت دیتا برای دانلود خواهد داشت. از آنجایی که این روزها اکثر بازی‌ها، به شکل سنتی «آپدیت روز اول» نیز خواهند داشت، این نسخه از بازی اودیسه با حجمی خالص و فاقد چنین آپدیتی است. این میزان حجم، خصوصا با در نظر گرفتن اینکه پیرامون یک بازی بسیار عظیم و با دنیایی جهان‌باز است، چندان سورپرایز کننده نیست. با این حال می‌توان آن را با حجم همین نسخه از بازی سال گذشته Assassin’s Creed Origins مقایسه کرد که در PC به فضایی حدود ۴۳ گیگابایتی نیاز داشت. در این زمینه، هنوز حجم این نسخه از بازی روی پلتفرم PS4 مشخص نیست و می‌توان حدس زد که تفاوتی از این حیث، میان مقدار حجم نسخه‌های pre-load روی این دو پلتفرم وجود ندارد.

بازی «اساسینز کرید اودیسه» که یوبی‌سافت اخیرا برنامه کاملی هم از چگونگی عرضه محتواهای قابل بازی آن که پس از عرضه بازی نیز منتشر می‌شوند را به اشتراک گذاشته، قرار است در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. پیرامون این بازی، اخیرا فاش شده که نسخه قابل بازی از طریق cloud streaming آن نیز برای پلتفرم «نینتندو سوییچ» عرضه خواهد شد. در این زمینه، البته بازیکنان حتما نیاز به یک اکانت ژاپنی خواهند داشت چون این نسخه، محدود به این منطقه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.