نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 02 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

رونمایی از PS5 ابتدا قرار بود در ماه می صورت بگیرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا بر یک گزارش جدید، سونی تا قبل از بحران ویروس کرونا قصد برگزاری رویداد بزرگی در ماه می برای رونمایی از پلی‌استیشن 5 را داشت.

گزارش اخیر وب‌سایت VGC، به تایید منبع خود فاش می‌کند که برنامه اولیه سونی برای رونمایی از کنسول بازی نسل نهمی PlayStation 5، برای ماه می 2020 / اردیبهشت - خرداد ۹۹ برنامه‌ریزی شده بود. این شرکت که مشابه سال گذشته، از حضور در E3 2020 نیز انصراف داده بود، درواقع برنامه اختصاصی خود را برای کمپین تبلیغاتی و بازاریابی PS5 پیش می‌برد. با این وجود، بحران جهانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمد باعث تغییرات زیادی در این برنامه‌ریزی شده است. سونی البته تاکنون سعی کرده تا با توجه به محدودیت‌ها و فاصله‌گیری اجتماعی، این کمپین را پیش ببرد و در اشکال مختلف دیجیتالی و آنلاین، از مشخصات سخت‌افزاری کنسول و همچنین طراحی کنترلرهای آن یعنی DualSense پرده‌برداری کند.

براساس گزارش اخیر VGC، سونی قصد داشت یک رویداد بزرگ برای رونمایی PS5 در ماه می 2020 یعنی یک ماه قبل از برگزاری E3 برگزار کند. با این حال این برنامه‌ریزی با توجه به طولانی شدن بحران جهانی ویروس کرونا تغییر کرد و هنوز بحث‌های داخلی شرکت برای ادامه دادن یا ندادن آن برنامه زمان‌بندی بی‌نتیجه بوده است. سونی همچنین چند هفته پیش رسما یکی از بزرگ‌ترین عناوین انحصاری خود یعنی The Last of Us Part II را که برای عرضه در ماه می برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل مشکلات ناشی از بحران ویروس کرونا تاخیر زد و به این ترتیب، احتمال دارد که این تحولات در برنامه زمان‌بندی قبلی سونی برای رونمایی از PS5 تاثیر بگذارد.

در این میان، Daniel Ahmad یکی از اینسایدرهای شناخته شده صنعت گیم نیز گفته که لغو شدن E3، باعث تحولات گسترده‌ای در زمان‌بندی‌های ناشران شده و باعث شده تا برخی به فکر رونمایی‌ها از محصولاتشان در یک بازه زمانی قبل از دوره برگزاری E3، برخی دیگر در همان دوره زمانی و البته برخی دیگر نیز به فکر رونمایی از محصولات خود برای یک بازه زمانی بعد از تقویم E3 بیافتند. او همچنین در ادامه گفته که رونمایی از کنسول‌ها/بازی‌های نسل نهمی حالا برای بازه زمانی نزدیک‌تر و قبل از تقویم E3 است.

در همین رابطه، اخیرا گزارشی نیز وجود داشت که از احتمال برگزاری یک رویداد رونمایی از کنسول‌های ارزان قیمت‌تر نسل نهمی مایکروسافت در ماه می پرده برداری می‌کرد و به نظر می‌رسد که با توجه به مجموع این گزارش‌ها، می‌توان امیدوار به رونمایی‌های رسمی از کنسول‌های نسل نهمی در ماه می ۲۰۲۰ بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.