نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 مهر 1399
ساعت 18:00

حجم 50 گیگابایتی Assassin’s Creed Valhalla در فروشگاه Xbox

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعات تازه ثبت شده صفحه Assassin’s Creed Valhalla در فروشگاه مایکروسافت، این بازی با حجم اولیه 50 گیگابایت عرضه می‌شود.

کمپانی یوبی‌سافت، یکی از ناشران و بازیسازان بزرگ صنعت گیم است که در طول تاریخ فعالیت خود همیشه با از راه رسیدن کنسول‌های نسل جدید، به سرعت پشتیبانی از این پلتفرم‌ها را شروع می‌کرده است. با در نظر گرفتن برنامه عرضه عناوین جدید و خصوصا Assassin’s Creed Valhalla، این اتفاق در نسل نهم و از راه رسیدن کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S نیز تکرار می‌شود و شرکت این بازی را از روز اول لانچ کنسول‌های جدید ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، برای آن‌ها منتشر می‌کند. Assassin’s Creed Valhalla جدیدترین نسخه از احتمالا مهم‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایز این شرکت است و مثل دو بازی قبلی سری، وقایع آن در دنیای جهان‌باز بسیار عظیمی جریان پیدا می‌کند.

به تازگی فروشگاه ایکس‌باکس در جزئیات جدیدی که در صفحه Assassin’s Creed Valhalla منتشر کرده، به این نکته اشاره کرده که بازیکنان برای نصب بازی به حداقل 50٫01 گیگابایت فضای خالی احتیاج دارند. این حجم برای نسخه اولیه بازی است و البته با توجه به اینکه بازی برای هر سه پلتفرم ایکس‌باکس منتشر می‌شود، مشخص نیست که حجم دیتای ذکر شده برای کدام پلتفرم‌ها است. در هر صورت می‌توان گفت که با توجه به ابعاد بسیار بزرگ دنیای این بازی، حجم 50 گیگابایت چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز 10 نوامبر (20 آبان) برای Xbox Series X/S، Xbox One، PC و Stadia عرضه خواهد شد. این بازی از دو روز بعد در 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با لانچ PS5، برای این پلتفرم نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.