سه شنبه، 10 اسفند 1400 - 09:30
نویسنده: سینا گلاب زاده
قسمت اولِ Submerged حدود هفت سال پیش به بازار آمد و با واکنش‌هایی به شدت منفی از جانب بخش قابل توجهی از منتقدان رو به رو شد که از میان نوشته‌های برخی از رسانه‌ها، نوعی خصومت شخصی با اعضای استودیوی کوچک سازندۀ آن احساس می‌شد! در آن زمان احتمالاً نویسندگانی که وظیفۀ بررسی این عنوان را تقبل کرده بودند، تنها تعری ...
پنج شنبه، 14 بهمن 1400 - 15:22
نویسنده: سینا گلاب زاده
تا ساعاتی دیگر شاهد نمایش عمومی گیم‌پلیِ بازی Ghostwire: Tokyo خواهیم بود، جدیدترین محصول مایکروسافت که به صورت انحصاری برای پلتفرم رقیب عرضه خواهد شد! این ویدئوی معرفی حدود ده روز پیش در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفته بود و حالا با توجه به اینکه محدودیت انتشار مطلب در رابطه با محتوای این نمایش برداشته شده بال ...
چهارشنبه، 09 تیر 1400 - 19:29
نویسنده: سینا گلاب زاده
یکی از آخرین فرنچایزهای موفقی که «شینجی میکامی» برای کپکام پایه‌گذاری کرد، سری Ace Attorney بود. در سال 2000 و بعد از عرضۀ بازی Dino Crisis 2، میکامی به سراغ کارگردان این عنوان، شون تاکومی، رفت و فرصتی شش ماهه همراه با آزادی عمل کامل برای ساخت هر چیزی که دوست داشت، پیش روی او قرار داد. تاکومی به همراه تیم کوچ ...
چهارشنبه، 23 مهر 1399 - 16:56
نویسنده: کاوه اسکندری
بازی Divinity: Original Sin 2 بدون شک یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی سال‌های اخیر و حتی تاریخ است. کم‌تر فردی را می‌توانید پیدا کنید که علاقه قابل توجهی به این ژانر داشته باشد و نتواند با این اثر ارتباط برقرار کند. داستان فوق‌العاده، گیم‌پلی بی‌نقص، شخصیت‌های جانبی به یاد ماندنی و طراحی مراحل عالی همگی دست ...
سه شنبه، 19 فروردين 1399 - 20:28
نویسنده: سینا گلاب زاده
در نسل هشتم بازی‌های ویدئویی در کنار تمام پیشرفت‌هایی که در جنبه‌های مختلفِ بازی‌های AAA و مستقل اتفاق افتاد، شاهد پیشرفت قابل توجهی در عناوین منحصراً آشپزی و بخش‌ آشپزی دیگر بازی‌ها بودیم. از کشتن هیولاها در Battle Chef Brigade و Monster Hunter: World و پختن خوراکی‌های عجیب و گاهی وحشتناک با گوشت آن‌ها تا گی ...
از اولین تاریخی که برای عرضه Mount & Blade II: Bannerlord در روز معرفی آن اعلام شد، نزدیک به 7 سال می‌گذرد و در حافظه من هیچ بازی ویدئویی وجود ندارد که با تأخیری چنین طولانی، بدون تغییر استودیوی سازنده و توقف فرآیند ساخت، به دست علاقه‌مندان برسد اما استودیوی TaleWorlds Entertainment در رقم زدن چنین رکوردی ...