کوثر عزیزی یکی از گیم استریمرهای مؤنث موفق ایرانی است که به تازگی با بازی‌مگ گفتگویی اختصاصی داشته است. چند ماه قبل در یکی از شبکه‌های مجازی، عکسی را با این مضمون دیدم که می‌گفت: «ما همه گیمر هستیم؛ ما را به خاطر جنسیتمان از یکدیگر جدا نکنید». شاید در ابتدا، این یک جمله‌ی ساده و یکی از آن شعارهای آبکی به نظر ...
Hideki Kamiya و Atsushi Inaba بنیان گذاران پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) در رابطه با تهیه IP خودشان و خودکفا شدنشان در تامین بودجه در آینده صحبت می‌کنند. استودیو بازی سازی مشهور ژاپنی Platinum Games وارد فصل جدیدی از حرفه‌ی خود می‌شود که در آن دیگر محتاج واسطه‌ای که عناوینش را در بازار عرضه کند نخواهد ...
 چالش‌های بازسازی یک بازی کلاسیک ترسناک مانند رزیدنت اویل 2 همه ما درباره بازسازی بازی Resident Evil 2 (رزیدنت اویل 2- RE2- رزیدنت اویل 2 ریمیک) برای مدتها اطلاع داشتیم تا اینکه در اواخر سال 2015، «یوشیاکی هیباراشی» (Yoshiaki "H" Hirabayashi) خبر از ساخت این نسخه داد و دیگر هیچ خبری از این عنوان نشد تا ...
 گفتگو با «تیم شفر» (Tim Schafer) بردن جایزه معتبر Fellowship Award توسط «تیم شفر» در مراسم BAFTA اصلا غیر قابل تصور نبود. او برای 30 سال متوالی بازی‌های بی‌شمار و طولانی مدتی را کارگردانی کرده است. عناوینی مانند Psychonauts، Grim Fandango، Brutal Legend، Full Throttle،  Day of the Tentacle و البته ...
پنج سال طول کشید تا قسمت جدید مجموعه بازی‌های God of War ساخته شود و نزدیک یک دهه نیز طول کشید تا کارگردان این بازی، دوباره سکان عنوانی از این سری را در دست بگیرد. اگر می‌خواهید چرایی این مساله را بدانید، با بازی مگ همراه باشید.  آنچه که یک بازی بزرگ به تمامی به آن جامه عمل می‌پوشاند و هنرمندی بزرگ با خ ...
مصاحبه دنیل دی لوییس راجع به کنار گذاشتن حرفه بازیگری حدود دو سال پیش، دنیل دی لوییس به‌عنوان بخشی از روند آمادگی خود برای ایفای نقش رینولدز وودکاک در فیلم Phantom Thread به کارگردانی پل توماس اندرسن، سعی کرد تا لباسی را برای خانه مد Balenciaga بازسازی کند؛ در آن زمان دی لوییس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که ...