چالش‌های بازسازی یک بازی کلاسیک ترسناک مانند رزیدنت اویل 2 همه ما درباره بازسازی بازی Resident Evil 2 (رزیدنت اویل 2- RE2- رزیدنت اویل 2 ریمیک) برای مدتها اطلاع داشتیم تا اینکه در اواخر سال 2015، «یوشیاکی هیباراشی» (Yoshiaki "H" Hirabayashi) خبر از ساخت این نسخه داد و دیگر هیچ خبری از این عنوان نشد تا ...
 گفتگو با «تیم شفر» (Tim Schafer) بردن جایزه معتبر Fellowship Award توسط «تیم شفر» در مراسم BAFTA اصلا غیر قابل تصور نبود. او برای 30 سال متوالی بازی‌های بی‌شمار و طولانی مدتی را کارگردانی کرده است. عناوینی مانند Psychonauts، Grim Fandango، Brutal Legend، Full Throttle،  Day of the Tentacle و البته ...
پنج سال طول کشید تا قسمت جدید مجموعه بازی‌های God of War ساخته شود و نزدیک یک دهه نیز طول کشید تا کارگردان این بازی، دوباره سکان عنوانی از این سری را در دست بگیرد. اگر می‌خواهید چرایی این مساله را بدانید، با بازی مگ همراه باشید.  آنچه که یک بازی بزرگ به تمامی به آن جامه عمل می‌پوشاند و هنرمندی بزرگ با خ ...
مصاحبه دنیل دی لوییس راجع به کنار گذاشتن حرفه بازیگری حدود دو سال پیش، دنیل دی لوییس به‌عنوان بخشی از روند آمادگی خود برای ایفای نقش رینولدز وودکاک در فیلم Phantom Thread به کارگردانی پل توماس اندرسن، سعی کرد تا لباسی را برای خانه مد Balenciaga بازسازی کند؛ در آن زمان دی لوییس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که ...
قطعا هر شخصی با دیدن انیمیشن کوکو تحت تاثیر موسیقی فوق‌العاده این فیلم قرار می‌گیرد؛ ترانه‌سراهای این انیمیشن در مصاحبه‌ای راجع به سیر تکاملی تولید آهنگ‌های فیلم صحبت کردند هنگام کار بر روی انیمیشن «کوکو» (Coco)، ترانه‌‌نویسان و زوج ازدواج‌کرده «کریستن اندرسون-لوپز» و «بابی لوپز» مجموعه‌ای از آهنگ‌ها را برای ...
نوشته‌ی زیر ترجمه‌ی مصاحبه‌ای است که سال گذشته وبسایت Rolling Stones با پیتر مولینیو انجام داد پیتر مولینیو، یکی از بزرگترین چهره‌های تاریخ صنعت بازیهای ویدیویی، اخیرا مصاحبه‌ای با وبسایت Rolling Stones انجام داده است. در چند سال اخیر، این اولین باری است که مولینیو در گفتگویی طولانی به سوالات مختلف پاسخ داده ...