نویسنده: فرشاد دوشنبه، 05 فروردين 1398 - 18:00
4 از 5

احتمال معرفی دو مدل جدید از کنسول نینتندو سوییچ

بزودی مدل‌های جدیدی از کنسول نینتندو سوییچ معرفی خواهند شد

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گزارش وال استریت ژورنال، شرکت نینتندو قصد دارد دو مدل جدید از کنسول نینتندو سوییچ را در ماه‌های آینده روانه‌ی بازار کند؛ براساس این گزارش، یکی از این مدل‌ها با «بهبود قابلیت‌ها» همراه بوده و مخصوص بازیکنان مشتاق است، گرچه قدرت سخت افزاری آن هرگز با کنسول‌های Xbox One X و PS4 Pro برابری نمی‌کند. مدل دیگر، از قیمت کمتری برخوردار بوده و برای بازیکنان عادی مناسب است؛ براساس گزارشات، مدل ثانویه از قابلیت پرتابل بیشتری برخوردار بوده و جهت کاهش قیمت آن، نینتندو از برخی قابلیت‌ها چشم پوشی کرده است، قابلیت‌هایی نظیر لرزش کنترلر.

بنظر می‌رسد که شرکت نینتندو قصد دارد تا مدل‌های جدید کنسول سوییچ را در نمایشگاه E3 امسال معرفی، و در ماه‌های آینده (ظاهراً فصل تابستان) عرضه کند؛ سخنگوی شرکت نینتندو تاکنون نسبت به این جزئیات واکنشی نشان نداده است.

براساس اعلام منبعی به وال استریت، کنسول‌های جدید، آنگونه که انتظار دارید نخواهند بود، این منبع اعلام کرد:

اگر فکر کرده‌اید که نسخه‌ی بهبود یافته‌ی سوییچ همچون کاری خواهد بود که سونی با PS4 Pro انجام داد و یا نسخه‌ی ارزان قیمت آن همچون رویکرد سونی با PlayStation Vita خواهد بود، باید بگویم که سخت در اشتباهید.

در بخش دیگری از گزارش وال استریت ژورنال آمده است که شرکت نینتندو با همکاری شرکت Sharp، در حال ساخت صفحه نمایش‌هایی برای مدل‌های جدید کنسول سوییچ است.

از زمان عرضه‌ی نینتندو سوییچ در سال 2017، این کنسول توانست موفقیت‌های بزرگی را کسب و در مدت دو سال، 32 میلیون نسخه از خود را بفروش رساند.

براساس شایعات همچنین انتظار می‌رود که شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3، از کنسول جدید خود رونمایی کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.