نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 28 مهر 1398 - 19:08
0 از 5

عکس جدیدی از PS5 منتشر شد

در میان شایعات پرشماری که درمورد طراحی و تاریخ عرضه پلی‌استیشن ۵ تا به حال منتشر شده، یکی از این منابع سرانجام مدتی پیش از طراحی این کنسول رونمایی کرد که ظاهر غیر متعارف و عجیبی داشت. اکنون ZONEofTECH در شبکه YouTube ادعا کرده که اولین تصویر کیت توسعه پلی‌استیشن ۵ را در اختیار دارد و آن را منتشر کرده است. 

همانطور که گفته شد، شایعات زیادی درمورد طراحی این کنسول تا امروز منتشر شده اما دلیل اهمیت شایعه امروز این است که عکس جدیدی که از پلی‌استیشن ۵ منتشر شده، با طراحی که مدتی پیش Go Digital در ماه آگست منتشر کرده بود، یکی است. ظاهرا کیت توسعه پلی‌استیشن ۵ دارای ۶ درگاه USB و دگمه‌های ON/STANDBY, RESET, EJECT, SYSTEM INIT و همینطور NETWORK INIT می‌باشد. روی هم رفته ظاهر عجیبی دارد اما به احتمال بسیار زیاد، این طرح نهایی پلی‌استیشن ۵ نیست. البته ما امیدواریم این طور باشد.

شرکت سونی مدتی پیش تایید کرده بود که کنسول نسل بعدی خود را در تعطیلات سال ۲۰۲۰ (حدود یک سال آینده) به عرضه خواهد رساند و سال آینده نیز از آن رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعات خاصی درمورد قیمت، طراحی و بازی‌هایی که در زمان عرضه همراه این کنسول خواهند بود، منتشر نشده است و تنها سرنخی که از بازی‌های این کنسول داریم این است که استودیوی Bluepoint در حال ساخت یک بازی بزرگ برای پلی‌استیشن ۵ است. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.