نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 21 آبان 1398 - 19:15
0 از 5

دنباله Breath of The Wild در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

در رویداد E3 2019 نینتندو یک بار دیگر نیز یک مراسم Nintendo Direct شگفت انگیز برگزار کرد که با معرفی دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild خاتمه یافت. تا به حال اطلاعات چندان زیادی از این بازی به دست ما نرسیده اما می‌دانیم حال و هوای آن تاریک‌تر از نسخه قبلی خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه آن و حتی محدوده انتشار آن نیز نداریم.

اکنون بر اساس اطلاعات تازه‌ای که فاش شده، به نظر می‌رسد که دنباله این بازی برای عرضه شدن در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. منبع این خبر Sabi است که اقدام به فاش کردن این اطلاعات کرده که پیش از این نیز سابقه درخشانی در فاش کردن اطلاعات پیش از تایید رسمی آن‌ها داشته است. وی در این رابطه چنین گفته است که:

می‌توانم به شما بگویم که Breath of The Wild 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده اما سری بازی‌های Zelda معمولا تاخیر می‌خورند. این یک حدس و گمانه زنی نیست بلکه برنامه فعلی آن‌ها است.

اگر به گذشته هم نگاه کنیم، می‌بینیم که عرضه نسخه اول این بازی نیز تاخیر داشت تا روی نینتندو سوییچ عرضه شود. امیدواریم هر چه زودتر یا حتی در E3 آینده اطلاعات بیشتری درمورد تاریخ عرضه این بازی به دست بیاوریم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.