نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 03 آذر 1398 - 10:58
0 از 5

نسخه بعدی Assassin's Creed در اوایل هزاره نخست میلادی جریان دارد

پس از محتویات و آپدیت‌های متعدد و گوناگون سرانجام عرضه محتویات Assassin's Creed Odyssey برای امسال به پایان رسید. این بازی ماجرای دور و درازی داشت و سفری طولانی خسته کننده‌ای پشت سر گذاشت اما اکنون که به طور کامل و با موفقیت به پایان رسیده، طرفداران و علاقه مندان این سری تشنه معرفی نسخه بعدی آن هستند. احتمالا هنوز راه زیادی تا معرفی نسخه بعدی آن در پیش داریم و مدت زیادی باید منتظر بمانیم اما اطلاعات تازه‌ای که از آن منتشر شده، شامل جزئیات بسیار هیجان انگیز و مفصلی است. 

در یک پست جدید در Reddit یکی از کاربران ادعا کرد که نسخه بعدی سری بازی‌های Assassin's Creed اوایل هزاره نخست میلادی در سراسر کشورهای ایرلند، سوئد، نروژ و انگلستان جریان خواهد داشت. داستان این بازی روی دوره‌ای از زمان تمرکز دارد که مسحیت در حال گسترش پیدا کردن است و مذهب نورس در حال کم فروغ شدن است و علاوه بر این، کنایه‌ها و اشاره‌های متعدد و زیادی نیز به قصه‌های عامیانه ایرلندی خواهد داشت. Brian Boru، پادشاه کبیر ایرلند، نقش مهم و اساسی در این بازی بر عهده خواهد داشت و برای شخصیت اصلی یا همان پروتاگونیست بازی حکم پدر را ایفا خواهد کرد و مانند پدر او خواهد بود. شایعات جدید، کم و بیش با چیزهایی که در گذشته درمورد این بازی شنیده بودیم که اعلام می‌کرد نام نسخه بعدی این سری Ragnarok است، همخوانی دارند. 

یکی از ویژگی‌هایی که باعث توجه عده‌ زیادی درمورد این بازی شده است، این بود که این بازی بر خلاف Odyssey فقط یک پروتاگونیست خواهد داشت که یک مرد دانمارکی است. اما همه این‌ها فعلا شایعه است و هنوز چیزی به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است بنابراین باید مدت بیشتری صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.