نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 05 آذر 1398 - 19:28
0 از 5

بازی جهان آزاد قرون وسطایی Rockstar در حال ساخت است

هیچ شکی نیست که بازی‌های Rockstar همیشه تاثیر بسیار زیادی روی صنعت بازی‌های رایانه‌ای داشته‌اند و هر زمانی که عرضه شدند، آن را تکان داده‌اند. این امر باعث می‌شوند که طرفداران این شرکت همیشه برای بازی‌های جدید و حتی بازی‌هایی که فقط در حد شایعه هستند، ذوق و شوق بسیار زیادی داشته باشند. اکنون یک شایعه قدیمی از پروژه در حال ساخت این بازی دوباره به خبرگزاری‌های بسیار زیادی بازگشته است.

چند سال پیش شایعه شده بود که Rockstar در حال کار کردن روی یک بازی جدید است که در دوران قرون وسطا در اروپا جریان خواهد داشت. پس از این، هیچ وقت چیز جدیدی درمورد این بازی به طور رسمی یا حتی غیر رسمی به گوش نرسید و مردم گمان کردند که این بازی اصلا وجود خارجی ندارد و یا اگر داشته، اکنون دیگر کنسل شده است. اکنون یک کاربر جدید در Reddit ادعا کرده که این بازی هنوز در حال ساخته شدن است و ممکن است به زودی یعنی تا سه ماه اول سال ۲۰۲۱ به عرضه برسد. این شخص، یک کاربر عادی در Reddit است که برای شایعه خود هیچ سند و مدرکی هم رو نکرده اما یک کاربر دیگر نیز یک آگهی شغلی از راکستار پیدا کرده که به دنبال کسی هستند تا بتواند محیط‌های قرون وسطایی و معماری آن را طراحی کند. 

می‌دانیم که راکستار در حال حاضر روی یک بازی جهان آزاد کار می‌کند اما اکثر پروژه‌های این شرکت جهان باز هستند و این موضوع چیزی را شفاف سازی نمی‌کند که بدانیم این پروژه جدید دقیقا چیست. فقط گذر زمان به ما ثابت می‌کند که این بازی قرون وسطایی وجود خارجی دارد یا نه اما فعلا نباید زیاد روی این شایعه حساب باز کرد و آن را جدی گرفت تا بدانیم بازی بعدی راکستار چه عنوانی است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.