نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 17 آذر 1398 - 23:02
0 از 5

Resident Evil 3 Remake در State of Play پیش رو معرفی خواهد شد

صحبت از بازسازی Resident Evil 3 از همان روزهایی که Resident Evil 2 Remake عرضه شده بود، وجود داشت اما در طی هفته‌های اخیر شدت این حرف و حدیث‌ها بسیار افزایش پیدا کرد. اطلاعاتی که مدتی پیش لو رفته بود، اعلام می‌کرد که Resident Evil 3 Remake در سال ۲۰۲۰ به عرضه خواهد رسید و باکس آرت این بازی نیز در PSN لو رفت که می‌تواند بسیاری از این شایعات را تایید کند.

همه این شایعات اشاره دارند که این بازی به طور رسمی دیر یا زود معرفی خواهد شد اما هنوز هم علامت سوال‌های زیادی در مورد زمان این معرفی وجود دارد. اخیرا شایعه شده بود که این بازی در The Game Awards پیش رو حضور نخواهد داشت اما با وجود این که سونی قصد دارد آخرین رویداد State of Play خود در سال ۲۰۱۹ را در روز سه‌شنبه برگزار کند، عده‌ای احساس می‌کنند که این رویداد زمان معرفی عنوان یاد شده خواهد بود.

یکی از اینسایدهای این صنعت که به اسم Sabi شناخته می‌شود، می‌گوید که قطعا همینطور است. وی اخیرا به توییتر خود مراجعه کرده تا تایید کند Resident Evil 3 Remake یکی از بازی‌های بزرگی خواهد بود که در State of Play حضور دارند. با توجه به این که فقط دو روز با شروع این رویداد فاصله داریم، به زودی از حقیقت ماجرا باخبر خواهیم شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.