نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 29 فروردين 1399 - 15:00
5 از 5

بازی جدید Assassin's Creed ممکن است به زودی معرفی شود

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک اینسایدر شناخته‌شده صنعت گیم، اخیرا گفته که بازی بعدی Assassin's Creed به زودی معرفی می‌شود.

با توجه به ماهیت صنعت گیم و روند طولانی و سرشار از مشکلات آن که برای تولید یک بازی صرف می‌شود، همواره عنصر مخفی‌کاری و البته لیک شدن اطلاعات در آن وجود داشته است. سری بازی‌های محبوب و پرفروش Assassin's Creed هرگز با این واقعیت بیگانه نبوده و در طول حیات چند ساله این فرنچایز، اطلاعات مرتبط با عناوین در دست ساخت و هنوز معرفی نشده آن بارها به بیرون درز کرده است. این سری البته در سال ۲۰۱۹ شاهد یک بازی جدید نبود واحتمال عرضه یک بازی جدید در سال ۲۰۲۰، بسیار بالا به نظر می‌رسد. با توجه به این موضوع، گمانه زنی‌ها و ادعاهای زیادی هم در این ارتباط مطرح بوده که محبوب‌ترین آن‌‌ها، عرضه یک بازی سری اساسینز کرید در «عصر وایکینگ‌ها» و فرهنگ و تاریخ شمال اروپا بوده است.

جدای از اینکه این شایعات تا چه میزان صحت دارند، اخیرا یک اینسایدر شناخته شده صنعت گیم یعنی Shinobi602 که تاکنون بارها اقدام به انتشار اطلاعات هنوز افشا نشده استودیوهای مختلف کرده، در پاسخ به سوالی در حساب توییتری و درباره احتمال معرفی یک بازی جدید اساسینز کرید، گفته که این اتفاق «به زودی از راه می‌رسد.» گفتنی است که آخرین بازی این سری یعنی Assassin's Creed: Odyssey، در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و وقایع آن در دوره یونان باستان جریان داشت.

در صورتی که ادعای Shinobi602 درست باشد و با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا و لغو شدن رویدادهای گیمینگی نظیر E3، معرفی احتمالی این بازی توسط یوبی‌سافت احتمالا در جریان یک رویداد آنلاین و دیجیتال صورت می‌گیرد. در این رابطه، رویدادهای آنلاین بزرگی در آینده نزدیک و در بازه زمانی قبلی برگزاری رویداد E3 هم برگزار می‌شود که رویداد آنلاین IGN و همچنین رویدادهای احتمالی مشابه از جانب سونی و مایکروسافت به منظور رونمایی رسمی از کنسول‌های نسل بعدی نیز می‌تواند کاندید مناسبی برای معرفی این بازی باشد. در این رابطه، البته همیشه نیز این احتمال وجود دارد که ادعای غیررسمی صورت گرفته، درنهایت صحت نداشته باشد و یوبی‌سافت قصدی برای معرفی یک بازی جدید Assassin's Creed نداشته باشد؛ به این ترتیب، طرفداران برای مشخص شدن صحت این شایعات باید بیشتر منتظر بمانند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.