نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 خرداد 1399 - 15:00
0 از 5

ظاهرا Far Cry 6 در رویداد ماه آینده Ubisoft Forward معرفی می‌شود

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ یک گزارش غیررسمی اشاره می‌کند که Far Cry 6، یکی از بازی‌هایی است که در برنامه خبری اختصاصی Ubisoft Forward معرفی می‌شود.

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت، در ماه آینده میلادی اقدام به برگزاری رویداد دیجیتالی و آنلاین خود با عنوان Ubisoft Forward می‌کند؛ برنامه‌ای که درواقع جایگزین کنفرانس‌های خبری سالانه شرکت در رویدادهای E3 محسوب می‌شود. پیرامون این برنامه، بازیکنان تاکنون از تعداد زیادی بازی جدید و در صف عرضه شرکت آگاهی پیدا کردند که خصوصا بازی Assassin's Creed Valhalla از مهم‌ترین موارد از این دست است. جدای از بازی‌هایی که تاکنون فاش شدند، یوبی‌سافت همیشه سورپرایزها و عناوین فاش نشده‌ای را هم در کنفرانس‌های خود داشته که می‌توان چنین انتظاری را برای Ubisoft Forward هم داشت.

وب‌سایت GameReactor، به تازگی گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد یوبی‌سافت در تدارک معرفی بازی ششم سری فار کرای، یعنی Far Cry 6 در برنامه Ubisoft Forward و در روز ۱۲ جولای (۲۲ تیر) است. این گزارش در ادامه گفته که این نسخه قرار است در لوکیشن جذاب‌تری دنبال شود که برخلاف نسخه پنجم، در کشور آمریکا نخواهد بود. این انتظار رفته که بازی تا قبل از آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) منتشر شود که این عرضه نیز به صورت بین نسلی خواهد بود. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که بحران کرونا باعث تاخیر در عرضه در پنجره زمانی ذکر شده شود.

این سری خصوصا پس از بازی Far Cry Primal، با انتشار بازی Far Cry 5 مجددا به اوج برگشت و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده بود؛ به این ترتیب انتظار ساخته شدن نسخه ششم سری منطقی به نظر می‌رسد. در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد، حدود یک ماه دیگر می‌توان منتظر نمایش‌هایی از بازی در رویداد Ubisoft Forward بود. برخی بازی‌های دیگر که انتظار پخش نمایش‌هایی از آن‌ها وجود دارد، می‌توان به Assassin’s Creed Valhalla، Watch Dogs Legion، Rainbow Six Quarantine، Beyond Good and Evil 2، Skull & Bones، Roller Champions و Gods & Monsters اشاره کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.