نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 دی 1399 - 09:00
5 از 5

بازی Bully 2 احتمالا تا قبل از 2017 در حال ساخت بوده است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ادعای جدید یک اینسایدر راک‌استار، فاش می‌کند که این کمپانی تا قبل از سال 2017 به صورت جدی روی پروژه Bully 2 کار می‌کرد.

Bully یکی از عناوین کلاسیک راک‌استار در نسل ششم بود که با توجه به استقبال گسترده از آن، سال هاست که طرفداران درخواست عرضه نسخه جدید و دنباله را از این شرکت داشتند. همین موضوع نیز باعث شده تا در این مدت زمان طولانی، بارها و بارها شاهد انتشار شایعات و گمانه‌زنی درباره Bully 2 باشیم؛ شایعاتی که همیشه درنهایت نادرستی آن‌ها ثابت می‌شدند. پیرامون همین موضوع، اخیرا یک گزارش غیررسمی دیگر نیز منتشر شده که البته این بار، اشاره می‌کند که راک‌استار در دوره‌ای به صورت فعال روی Bully 2 کار می‌کرده، ولی درنهایت تصمیم به لغو آن گرفته است.

به تازگی یک اینسایدر شناخته‌شده راک‌استار در GTA forums به نام Tez2، ادعا کرده که Bully 2 یکی از پروژه‌های جدی راک‌استار در یک مقطع زمانی بود، اما آن‌ها درنهایت برای تکمیل کارهای نهایی Red Dead Redemption 2 و همچنین بالا بردن سرعت توسعه و ساخت Grand Theft Auto 6 (که در این دوره در مرحله پیش-تولید قرار داشته)، تصمیم به توقف پروژه گرفتند. لازم به ذکر است که ادعای مشابهی نیز توسط یک اینسایدر دیگر یعنی Yan2295 در ردیت مطرح شده است.

گزارش اخیر درباره Bully 2 همان‌طور که اشاره شد بیشتر در حد ادعا و شایعه است، با این حال در صورت صحت این امیدواری برای طرفداران می‌تواند وجود داشته باشد که راک‌استار، مجددا فرایند ساخت پروژه را دنبال کند. در این رابطه سال گذشته نیز گزارش جالبی منتشر شده بود که از کنسل شدن یک دنباله پردرخواست که راک‌استار بیش از یک سال روی آن کار می‌کرد خبر می‌داد. در گزارش تازه، همچنین به بازی GTA 6 هم اشاره شده، که به نظر بسیاری قرار است پروژه بزرگ بعدی این شرکت باشد. لازم به اشاره است که راک‌استار تاکنون هیچ کدام از بازی‌های Bully 2 یا GTA 6 را به صورت رسمی تایید نکرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.