نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 28 بهمن 1402 - 12:25
0 از 5

عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 ظاهراً به تعویق افتاده است

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌آید که صبر برای نینتندو سوییچ 2 طولانی‌تر از آن‌چه که تا پیش از این انتظار می‌رفت خواهد شد.

چندین ماه است که شایعات مختلف پیرامون نینتندو سوییچ 2 (یا هر نامی که نینتندو برای کنسول بعدی خود انتخاب کند) به عرضه شدن این کنسول بازی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ میلادی اشاره می‌کردند. با این حال، ظاهراً برنامه‌های نینتندو از آن زمان تاکنون دچار تغییر شده است و چندین منبع قابل اعتماد خبر از به تعویق افتادن تاریخ عرضه‌ی کنسول بعدی این کمپانی ژاپنی داده‌اند.

گزارشی که اخیراً توسط سایت VGC به انتشار رسیده، حاکی از این است که نسل بعدی سوییچ حالا برای عرضه در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۵ میلادی در نظر گرفته می‌شود. سایت یوروگیمر (Eurogamer) نیز چنین گزارشی را تکرار کرده است و به نظر می‌رسد که نینتندو به‌صورت رسمی به شرکای شخص ثالث خود اطلاع داده که تاریخ عرضه‌ی کنسول نسل جدیدش به تعویق افتاده است. طبق این منابع، دلیل تأخیر غیرمنتظره‌ی نینتندو به تلاش این کمپانی برای فراهم کردن عناوین انحصاری قدرتمندتر در زمان عرضه ربط پیدا می‌کند.

یکی از منابع شناخته‌شده در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی، NateTheHate، نیز که قبلاً اعلام کرده بود نینتندو سوییچ 2 در ماه مارس سال جاری معرفی خواهد شد، به تأیید این گزارشات پرداخته اما همزمان ابراز کرده است که درباره‌ی تأثیر چنین تصمیمی بر روی برنامه‌های نینتندو مطمئن نیست.

فیلیپه لیما در مقام سردبیر نشریه‌ی برزیلی Universo Nintendo، طی پادکست O X do Controle مدعی شد که نینتندو همچنان چند بازی معرفی‌نشده را برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد، اگرچه انتظار می‌رود که عناوین کوچک‌تری برای این کنسول برنامه‌ریزی شده باشند.

از عناوینی که برای عرضه در سال ۲۰۲۴ توسط نینتندو تأیید شده‌اند باید به بازی Princess Peach: Showtime، بازی Luigi’s Mansion 2 HD و ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door اشاره کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.