نویسنده: FariD پنج شنبه، 15 بهمن 1394 - 08:20
4.67 از 5

شایعه: رونمایی از Watch Dogs 2 در جشنواره E3 2016 و کار بر روی Far Cry جدید

خبرگزاریThe Rebel در گزارشی اعلام کرد که کمپانی یوبی سافت در حال کار بر روی عنوان جدیدی از فرنچایزFar Cryاست و علاوه بر آن برای رونمایی از سری جدیدWatch Dogs در جشنوارهE3که در ژوئن (خرداد سال آینده) برگزار می شود برنامه هایی در سر دارد.

این گزارش بر طبق گفته های منبعی از یوبی سافت مونترآل تهیه شده است. طبق ادعای این منبع، تریلرWatch Dogs 2در یک رویداد بازی در شهر لس آنجلس که در فاصله 14 تا 16 ژوئن (25 تا 27 خرداد 1395) به نمایش درخواهد آمد. علاوه بر این، یوبی سافت از پیش در حال کار بر روی نسخه بعدیFar Cry، متعاقب عرضه نسخهPrimalدر ماه آتی، بوده است.

هنوز در مورد هیچ یک از این دو بازی چیز بیشتری مشخص نشده است و اگر خبری باشد، یوبی سافت باید به طور رسمی اطلاعات مربوط به فارکرای یا واچ داگز جدید را اعلام کند.

گفتنی است که از همان ماه مه 2014 که بازیWatch Dogsمنتشر شد، شایعات مبنی بر انتشارWatch Dogs 2وجود داشت. وقتی در سال گذشته شایعه مربوط به انتشار این بازی بر روی پروفایلLinkedInیکی از کارمندان یوبی سافت قرار گرفت، این شایعه قوت بیشتری پیدا کرد.

اما در مورد یکFar Cryجدید، هنوز هیچی در مورد آینده این فرنچایز جهان باز، که هرچه باشد بعد ازFar Cry Primalکه در ماه بعد ارائه می شود منتشر می گردد، اعلام نشده است. با این حال، نسخهPrimalنقطه عطف قابل توجهی در این فرنچایز محسوب می شود، چرا که داستان آن به دوران ما قبل تاریخ باز می گردد و از تمامی عناصر مربوط به نبرد و کاوش که تا الان در این فرنچایز دیده ایم اجتناب می کند.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.