نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 13 آبان 1396 - 08:24
5 از 5

تاریخ عرضه‌ی God of War 4 توسط یک خرده‌فروشی لو رفت

به نظر میرسد که تاریخ عرضه‌ی God of War 4 توسط یک سایت و یک خرده‌فروشی لو رفته است

شاید َبتوان گفت که بهترین ویژگی PS4 بازیهای اختصاصی‌اش است. و بدترین ویژگی نبود یک تاریخ عرضه‌ی درست و مشخص برای همین بازیهاست. اکنون و اینطور که به نظر میرسد، God of War 4 از این قاعده پیروی نمیکند.

پیش از این، یک منبع خارجی برای God of War 4 یک تاریخ عرضه تعیین کرده بود. این تاریخ برای ۲۳ مه ۲۰۱۸ (۲ خرداد ۹۷) است. از آنجایی که این تاریخ متعلق به اواسط سال است، بسیار محتمل است که حقیقت نداشته باشد. سپس یک خرده‌فروشی دیگر همین تاریخ عرضه را برای بازی تعیین کرد. بسیاری بابت این اتفاق گیج شدند. اولین تاریخ عرضه در سایت gamescom.gr و سپس در یک خرده‌فروشی در اروپا تعیین شدند.

در ادامه‌ی خبر اسکرین شاتهایی از سایت این دو منبع که تاریخ عرضه‌ی God of War 4 را تعیین کرده‌اند مشاهده خواهید کرد.

God of war 4 release date leaked

God of war 4 release date leaked

مطابق انتظار هنوز چیزی رسما تایید نشده. سونی تنها اعلام کرده بود که این بازی در ابتدای سال آینده خواهد شد. ماه می با ابتدای سال فاصله دارد و اگر این شایعات درست باشند، بازیکنان و طرفداران ناامید خواهند شد. هرچند وجود این شایعات بهتر از نامشخص بودن تاریخ عرضه است.

God of War 4 اخیرا در رویداد Paris Games Week نمایشی خیره‌کننده داشت. با توجه به شایعات و اخبار اخیر به نظر میرسد که روند ساخت بازی تقریبا تکمیل شده باشد. هرچند سونی همیشه بر روی عناوین اختصاصی‌اش وقت زیادی میگذارد. هم اکنون میتوانید جدیدترین خدای جنگ را در فروشگاه مجازی پلی‌استیشن پیش خرید کنید.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 48
    تشکر: 72
    تشکرشده: 52
    کنسول‌های بازی:

    اتفاقا بنظر من این یک تاریخ عرضه خیلی خوبه. من کلا با این سیاست که از ماه های پایانی سال تمرکز زدایی بشه و ناشران برنامه مالی شونو تغییر بدن موافقم.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1396
    نظرها: 23
    تشکر: 59
    تشکرشده: 25
    کنسول‌های بازی:

    این یعنی در مزخرف ترین تاریخ ممکن!

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.