نویسنده: آرمین صیامی زاده پنج شنبه، 30 فروردين 1397 - 17:51
3 از 5

احتمال وجود حالت Battle Royale در Battlefield V وجود دارد

بعد از Call of Duty، حالا نوبت همسو شدن Battlefield با این سبک شده است

چندی پیش شایعاتی پیرامون حذف بخش تک‌نفره‌ی Call of Duty Black Ops 4 و جایگزین شدن آن با حالت Battle Royal توسط منابع معتبری نظیر Polygon در فضای مجازی پخش شده بود.

حالا سایت GamesBeat به نقل از منابع ناشناسی در استودیوی DICE، اعلام کرده که احتمالا عنوان Battlefield V نیز دارای حالتی شبیه به Battle Royale باشد. البته این حالت فعلا به صورت نمونه‌ی اولیه است و احتمالاً پس از عرضه‌ی رسمی بازی که طبق رسم چندساله‌ی این سری در ماه اکتبر هست، به صورت یک آپدیت مجانی عرضه شود.

WCCFbattlefieldV

گرایش ناشر‌های بزرگ به این سبک، با وجود استقبال بی‌نظیر مردم از عناوین Fortnite و PlayerUnknown's Battlegrounds موضوعی حتمی بود و فقط به عامل زمان بستگی داشت، به هرحال با وجود این دو عنوان که میلیون‌ها بازیکن را جذب خود کرده‌اند، کنار گذاشتن آن فکر عاقلانه‌ای نیست. جای تعجب ندارد اگر کمپانی‌های بزرگ دیگر مانند Ubisoft نیز به این روند ملحق شوند و عناوین Battle Royale خود را عرضه کنند. البته درخواست‌های زیادی برای اضافه شدن این حالت به بازی Ghost Recon: Wildlands شده است ولی کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرده که به علت محدودیت‌های تکنیکی، این اتفاق نخواهد افتاد.

سوال اصلی این است که آیا با ورود کمپانی‌های بزرگ به این سبک، آیا دو عنوان Fortnite و PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توانند بازیکنان خود را حفظ کنند یا نه. آینده‌ی این سبک در مراسم E3 امسال که EA و DICE به طور کامل از نسخه‌ی پنجم سری Battlefield رونمایی خواهند کرد، مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1396
    نظرها: 38
    تشکر: 19
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:

    من فکر میکروم فقط کشور ما اینطوریه که وقتی یک ایده می گیره همه از اون کپی میکنن نگو جهانیه :ha::li-bl:

    ‏JaFa_th از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.