نویسنده: سینا شنبه، 12 تیر 1400
ساعت 16:48

مورد انتظارترین سریال‌های ماه جولای 2021 مطلب ویژه

3 از 5

از این به بعد در نظر داریم تا مورد انتظارترین آثار سرگرمی را در ابتدای هر ماه میلادی در مطالبی مجزا در اختیار مخاطبان بازی‎مگ قرار دهیم و اولین لیست مربوط به ماه جولای به سریال‌های تلویزیونی اختصاص دارد. ترتیب این لیست بر اساس تاریخ پخش آثار است.

July tv 10

Monsters at Work

تاریخ پخش: 16 تیر

اولین سریال تولید شده توسط استودیوی محبوب پیکسار، به سراغ یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های این استودیو ‌رفته‌ است و برخلاف دومین فیلم این فرنچایز که به جای ایفای نقش دنباله، پیش درآمدی بر قسمت اول بود، در این سریال جدید سازندگان قصد دارند تا تأثیر تغییر سیستم تآمین انرژی شرکت هیولاها که در پایان قسمت اول اتفاق افتاد را از دید یک نیروی تازه کار این شرکت به نمایش بگذارند. جان گودمن، بیلی کریستال و اکثر صداپیشگان نسخۀ سینمایی در این پروژه هم حضور خواهند داشت.

July tv 10

Resident Evil: Infinite Darkness

تاریخ پخش: 17 تیر

تا به امروز سه فیلم بلند انیمیشنی با محوریت شخصیت Leon S. Kenedy تهیه شده که نسبت به مجموعۀ سینمایی که پاول اندرسون کارگردانی و تهیه می‎کرد، بازخوردهای بهتری از جانب گیمرهای طرفدار این فرنچایز دریافت کرده‌اند. حالا کپکام با همکاری نتفلیکس که مشغول ساخت سریالی live-action از این سری است، سریال انیمیشنی جدیدی با فضای همان سه فیلم ساخته که داستان آن به طور جدی‌تری وارد بازی‌های سیاسی پشت پرده می‌شود که به شرکت‎های دارویی مجال به نابودی کشیدن جهان را در دنیای خاص این فرنچایز داده است.

July tv 10

The White Lotus

تاریخ پخش: 20 تیر

مایک وایت قبل از این در همکاری با HBO سریال ستایش شدۀ Enlightened را ساخته که همین سابقۀ درخشان باعث می‌شود تا از کار جدید او هم انتظار زیادی داشته باشیم. ماجراهای The White Lotus در یک اقامتگاه خصوصی در هاوایی اتفاق می‎افتد و هر چه داستان آن جلوتر می‌رود، واقعیت وجودی شخصیت‌‌هایی که در ظاهر افراد بی عیب و نقصی هستند، بیش از پیش برای مخاطبان روشن می‌شود. این سریال هجوآمیز در رابطه با تضاد طبقاتی، در قالب شش قسمت تولید شده است.

July tv 10

Miracle Workers: Oregon Trail

تاریخ پخش: 22 تیر

بعد از نمایش ساز و کار دنیای فرشتگان در فصل اول و زندگی مردم قرون وسطی در دوران نظام فئودالی اروپا، سازندگان این مجموعه این بار به سراغ دوران غرب وحشی رفته‌اند. مسیر اورگان، راهی بود که اکثر افراد در میانه‎های قرن 19 میلادی از طریق آن به سمت غرب کشور آمریکا سفر می‌کردند تا در سرزمین‌هایی که هنوز کسی مالکیت آن‌ها را تصاحب نکرده بود، تلاش کرده و زندگی بهتری برای خود دست و پا کنند. دنیل ردکلیف، استیو بوشمی، کاران سونی و جرالدین ویشوانتان که در فصول قبل نقش‌های اصلی داستان را بر عهده داشتند، در این فصل هم به همکاری خود در نقش‌هایی کاملاً جدید ادامه می‌دهند.

July tv 10

American Horror Stories

تاریخ پخش: 24 تیر

در حالی که طرفداران منتظر دهمین فصل از سریال American Horror Story هستند، رایان مورفی نسخه‌ای فرعی از این سریال را با اضافه کردن یک s جمع به انتهای نام آن برای شبکه اینترنتی Hulu تولید کرده است. American Horror Stories برخلاف سری اصلی که هر فصل آن یک داستان کامل ولی مجزا از فصول دیگر را روایت می‌کرد، قرار است ساختاری اپیزودیک داشته باشد و هر تک قسمت آن یک داستان کامل را روایت کند. امیدواریم که این سریال جدید درمسیر زنده کردن کابوس‌های سریال Masters of Horror قرار داشته باشد.

July tv 10

Dr. Death

تاریخ پخش: 24 تیر

شرکت NBCUniversal با وجود عقب بودن از دیگر رقبای بزرگ در عالم استریمینگ با قیمت پایین‌تر و به لطف حق پخش انحصاری مسابقات المپیک که در همین ماه جولای آغاز خواهد شد، این فرصت را دارد که خود را به بازیگر مهمی در این بخش از صنعت سرگرمی تبدیل کند. یکی از اولین سریال‌های سفارش داده شدۀ شبکه استریمینگ Peacock، مینی سریال Dr. Death با بازی جاشوا جکسون بود که ماجرای واقعی پزشکی در تگزاس را روایت می‌کند که به علت خطای پزشکی، به تعداد قابل توجهی از بیماران خود آسیب زده و حتی باعث مرگ برخی از آن‌ها شده است.  

July tv 10

The North Water

تاریخ پخش: 24 تیر

سریال The North Water، ماجرای گروهی از شکارچیان نهنگ‎ در قرن نوزدهم را روایت می‌کند که در سفری به قطب شمال، درگیر ماجراهایی غیرمنتظره می‌شوند و حالا باید در سخت‌ترین شرایط ممکن برای بقای خود با طبیعت بی‌رحم و همسفران خطرناک مبارزه کنند. این مینی سریال 5 قسمتی، از کتابی به همین نام که نامزد دریافت جایزۀ ادبی معتبر من‌بوکر بود اقتباس شده و در ترکیب بازیگران آن نام‌های آشنایی مثل کالین فرل، جک اُکانل و استیفن گراهام به چشم می‌خورد.

July tv 10

Schmigadoon!

تاریخ پخش: 25 تیر

سریال Schmigadoon! ماجرای زن و شوهری (سسیلی استرانگ و کیگان مایکل کی) را روایت می‌کند که در جریان سفر خود در شهری گرفتار می‌شوند که ساکنان آن تصور می‌کنند در حال زندگی در جهان یک نمایش موزیکال مربوط به دهۀ 1940هستند. این سریال کمدی/موزیکال توسط نویسندگان انیمیشن Despicable Me ساخته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده لورن مایکلز، مغز متفکر اصلی مجموعۀ Saturday Night Live است.

July tv 10

Masters of the Universe: Revelation

تاریخ پخش: 1 مرداد

در کنار آثاری مثل Transformers، Thundercats و ... یکی از انیمیشن‌های محبوب برای کودکان دهه 1980 میلادی، سریال انیمیشنی He-Man and the Masters of the Universe بود که در 130 قسمت تهیه و پخش شد. بعد از گذشت نزدیک به 40 سال از پخش اولیه این سریال، کوین اسمیت کارگردان نیمه موفق سینما، دنبالۀ مستقیم آن را برای نتفلیکس ساخته که مخاطب هدف آن، همان کودکان دهۀ 80 هستند که امروز در دهۀ پنجم و ششم زندگانی خود به سر می‌برند!

July tv 10

Ted Lasso: Season 2

تاریخ پخش: 1 مرداد

بیل لارنس در 2-3 دهۀ اخیر، تهیه و تولید سریال‎های کمدی موفق و دوست داشتنی مختلفی را سرپرستی کرده و در همکاری با Jason Sudeikis هم ترک عادت نکرد و Ted Lasso یکی از بهترین سریال‌های کمدی‌ پخش شده در سال‌های اخیر بود. با وجود بالا و پایین بسیاری که تیم فوتبال AFC Richmond در فصل اول تجربه کرد، به لطف شخصیت‌های دوست داشتنی این داستان، با سریالی خوشایند و حال خوب کن طرف بودیم که باعث شده برای دنبال کردن مصائب تازۀ تیم ریچموند و مربی متفاوت آن‌ها در فصل جدید لحظه شماری کنیم.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.