جمعه، 23 بهمن 1394 - 16:31
نویسنده:
قاسم ممتاز
با اولین مطلب از ره آورد بازی ها در خدمت شما عزیزان هستیم . در ره آوردها قصد داریم تا به بهترین نحو ممکن بازی ها را به اتمام برسانیم و از گیم پلی بازی برای شما عزیزان با کیفیت مناسب ویدئو تهیه کنیم تا هم با گرافیک ، گیم پلی ، موسیقی و فیزیک بازی آشنا شوید و هم در صورتی که در قسمتی از بازی با مشکل مواجه شده ای ...
(تعداد نظرات:
7 نظر
)
دوشنبه، 05 بهمن 1394 - 00:53
نویسنده:
قاسم ممتاز
قصد داریم تا در این مطلب تاریخ عرضه ی رسمی بازی های بهمن ماه را با اندکی جزئیات از قبیل :
پلتفرم هائی که قرار است بازی بر روی آنها منتشر شود ، تاریخ رسمی عرضه به میلادی و خورشیدی ، ژانر بازی ها و همینطور در صورت وجود لینک بازی های مشابه و تریلر های هر عنوان را قرار دهیم .
لازم بذکر است که تاریخ های درج شده ...
شنبه، 03 بهمن 1394 - 12:33
نویسنده:
FariD
لذت کسب تروفی برای یک گیمر شاید قابل مقایسه با هیچ لذت دیگری نباشد، به خصوص اگر برای کسب آن تروفی ساعت ها از عمرش را صرف کرده باشد یا این که یکی از تروفی های خوش آب و رنگ پلات را از آن خود کند. در این مطلب قصد داریم در مورد تجربه گیمری که زندگی خودش را وقف کسب تروفی هایی از این دست کرده تا قله 100 پلاتی ها را ...
جمعه، 02 بهمن 1394 - 19:09
نویسنده:
قاسم ممتاز
با نزدیک شدن به زمان عرضه ی یکی از مهمترین و مورد انتظار ترین عناوین سال 2016 یعنی The Division و در راستای خبر منتشر شده در رابطه با ویژگی موتور گرافیکی Snow Drop در رابطه با استفاده ی ماکزیمومی از توانائی های کنسول های نسل هشتم در ساخت The Division بر آن شدیم تا به بررسی Snow Drop Video Game Engine بپردازیم ...
پنج شنبه، 17 دی 1394 - 10:11
نویسنده:
قاسم ممتاز
همانطور که میدانید از نیمه شب گذشته پیش فروش Oculus Rift یکی از 3 هدست واقعیت مجازی که به گفته ی صاحب نظران قرار است سال 2016 را متحول نمایند آغاز شد. در رابطه با قیمت این سخت افزار در مطلب جداگانه ای بطور مفصل صحبت خواهیم نمود اما نکته ای که حائز اهمیت است سخت افزار مورد نیاز برای پشتیبانی از Oculus Rift میب ...
دوشنبه، 14 دی 1394 - 10:02
نویسنده:
FariD
شاید مدت زیادی تا عرضه PlayStation VR نمانده باشد. تاریخ عرضه این دستگاه به طور رسمی نیمه اول سال 2016 قید شده است و حال شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که این دستگاه قرار است قیمتی نسبتاً پایین داشته باشد و با این کار تجربه تقریباً هزینه بر واقعیت مجازی را همگانی تر کند.
...