نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 09 مرداد 1399
ساعت 09:00

تاریخ عرضه بسته On The Edge بازی Frostpunk مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ 11 bit studios تیزر جدیدی از بازی Frostpunk با محوریت رونمایی از تاریخ عرضه بسته الحاقی On The Edge را منتشر کرد.

محتواهای بسته سیزن پس بازی Frostpunk با عرضه سومین بسته الحاقی آن، یعنی On The Edge رسما به پایان خواهد رسید و در این زمینه، 11 bit studios اخیرا با انتشار یک تریلر جدید از تاریخ عرضه این بسته الحاقی رونمایی کرده است. با توجه به تیزر جدید که در ادامه مشاهده می‌شود، بسته On The Edge قرار است در روز 20 آگوست (30 مرداد) و ابتدا برای پلتفرم پی‌سی منتشر شود.

 

وقایع این بسته الحاقی، درست پس از وقایع Great Storm اتفاق می‌افتد و بازیکن به نواحی شناخته نشده Frostland می‌رود. در اینجا بازیکن امکان راه انداختن کمپ و خط انتقال آذوقه را دارد، خصوصا از این جهت که در این سرزمین یخی، هیچ حیوانی برای شکار و به دست آوردن غذا وجود ندارد و گیم‌پلی کلی بازی که مبتنی بر بقا است بسیار چالش‌برانگیزتر خواهد بود.

جدای از نقشه و سازه‌های جدید، تعدادی چالش کاملا جدید هم در این بسته معرفی خواهد شد. همچنین ذکر شده که روش‌های جدیدی برای متحد کردن افراد و تاثیر گذاشتن روی روابط آن‌ها وجود خواهد داشت. بازی Frostpunk درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.