نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 مهر 1399
ساعت 09:00

بروزرسانی ارتقادهنده نسل نهمی For Honor رایگان عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبیسافت بروزرسانی ارتقادهنده For Honor برای کنسول‌های نسل نهمی، با ویژگی‌هایی نظیر رزولوشن 4K و نرخ فریم 60FPS را رایگان عرضه می‌کند.

For Honor از جمله بازی‌های شرکت یوبیسافت در نسل هشتم است که در جذب و نگه داشتن پایگاه ثابتی از طرفداران و بازیکنان موفق بوده است. این بازی، به صورت مرتب در طول چند سال اخیر محتواهای قابل بازی جدید دریافت کرده و در مشغول نگه داشتن بازیکنان خود برای مدتی طولانی عملکرد مناسبی داشته است. همزمان با از راه رسیدن کنسول های بازی نسل آینده، بازیکنان این بازی منتظر شنیدن برنامه‌های یوبی‌سافت هستند. پیرامون این موضوع، یوبی‌سافت تایید کرده که بازیکنان کنونی For Honor به راحتی امکان اجرای بازی در PS5 و Xbox Series X را هم دارند و بروزرسانی مخصوص این کنسول‌ها را نیز به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

براساس خبر جدید که در وب‌سایت رسمی بازی منتشر شده، یوبی‌سافت گفته که For Honor در زمان تجربه روی کنسول‌های نسل آینده با رزولوشن 4K قابل بازی است؛ هرچند برای Xbox Series S همچنان به صورت 1080p خواهد بود. بازتاب‌های نور در محیط و آب، جزئیات بیشتر مدل‌ها، بهبود سایه‌ها و تکسچرها نیز از جمله ویژگی‌های تجربه نسل نهمی بازی خواهد بود. به گفته یوبی‌سافت، بازیکنان کنونی که از نسل هشتم بازی خود را به کنسول‌های جدیدتر می‌برند، این ارتقاها را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. شرکت همچنین گفته که در اواخر سال 2020 و همزمان با شروع شدن فصل بعدی، بروزرسانی جداگانه‌ای برای این کنسول‌ها در راه است که پشتیبانی از نرخ فریم 60 تصویر در ثانیه را هم به بازی اضافه می‌کند.

بازی For Honor در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.