ظاهراً نسخهی اولیه واقعگرایانهتر و قابل باورتر بود
نسخهی جدید سری God of War که قرار است ماه آینده برای PS4 منتشر شود یکی از مورد انتظارترین بازیهای سال است اما اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار محدود هستند. حالا پادکستی در سایت رسمی پلیاستیشن منتشر شده که جزئیات جدیدی را از بازی به اشتراک میگذارد.
طراح اصلی محیط آقای Nate Stephens و طراح کانسپت آرتهای محیط بازی آقای Luke Berliner در این پادکست توضیح دادند که اوایل ساخت بازی، مسیر آن کاملا متفاوت بود و قرار بود همه چیز واقعگرایانهتر باشد، خبری هم از صحنههای حماسی اغراقآمیز و از پیش تعیین شدهی نسخههای قبلی نبود. ولی درنهایت تیم به این نتیجه رسید که نمیخواهد بازی بیش از حد واقعگرایانه شود.
آقای Stephens دربارهی گیمپلی بازی اذعان داشت که همهی 9 دنیای اساطیر اسکاندیناوری در بازی حضور دارند، به علاوهی مراحلی که نظیرشان درنسخههای قبلی وجود نداشت. به گفتهی او، داستانی که Cory Balrog برای بازی تدارک دیده نیازمند زمینهسازی درخور آن است. بعضی از مراحل نیز دارای عوامل و خطرهای محیطی هستند که مسیر کریتوس را دشوار میکنند و برای نمونه به درختانی اشاره کردند که منفجر میشوند.
نسخهی جدید God of War در تاریخ 31 فروردین 1397 بهطور انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.
نظرات