نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 17 بهمن 1396
ساعت 10:33

کوری بارلوگ اطلاعات جدیدی پیرامون God of War ارائه کرد

5 از 5

کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War می‌گوید این بازی دارای باس فایت‌های اختیاری است

کوری بارلوگ (Cory Barlog) طی مصاحبه‌ای، اطلاعات جدیدی پیرامون بازی God of War ارائه کرده است.

God of War جدید یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری PS4 است که در سال 2018 عرضه خواهد شد. مدیران بخش پلی‌استیشن قصد دارند با عرضه‌ی نسخه جدیدی از فرنچایز God of War به روند موفقیت این سری در کنسول PS4 نیز ادامه دهند و کلکسیون عناوین فرست پارتی سونی در این چند سال را تکمیل نمایند. خدای جنگ جدید قرار است با تمرکز بر روی اساطیر نورس (اسکاندیناوی)، شاکله‌ی اصلی داستان سری بازی‌های God of War را تغییر دهد. در این نسخه از خدای جنگ، شاهد روایتی خشن از زندگی کریتوس و پسرش خواهیم بود. اخیرا کوری بارلوگ، کارگردان God of War در یک مصاحبه با وبسایت Gameinformer اطلاعات جدیدی راجع به بازی ارائه کرد که ویژگی‌های جدیدی از بازی را برملا می‌سازد.

بارلوگ در این مصاحبه تایید کرد که بازی جدید God of War دارای باس فایت‌های اختیاری خواهد بود. ما مطمئن نیستیم که مبارزه‌ی اختیاری با باس‌ها در بازی خدای جنگ به چه صورت پیش خواهد رفت؛ در هر صورت این حرفیست که کارگردان بازی به زبان آورده و برای اولین بار است که در سری شاهد وجود این ویژگی هستیم. در عناوین قبلی God of War مبارزه با تمام باس‌های بازی اجباری بود. علاوه بر آن بارلوگ می‌گوی که کریتوس قادر به افزایش طول نوار سلامتی‌ خود است. چنین چیزی را در بازی‌های قبلی سری نیز تجربه کرده بودیم؛ اما این پایان ماجرا نیست، به گفته بارلوگ مکانیسم افزایش طول نوار سلامت، از آنچه که قبلا دیده‌ایم متفاوت‌ است. متاسفانه بارلوگ از ارائه جزییات بیشتر در این باره خودداری کرد. اینطور که به نظر می‌رسد برای آگاهی کامل از تاثیر این دو تغییر، باید تا زمان عرضه‌ی بازی God of War یعنی 20 آوریل 2018 معادل با 31 فروردین 1397 صبر کنیم.

بارلوگ در ادامه پیرامون صحبت‌های اخیرش درباره قایق‌سواری در بازی God of War نیز توضیحاتی ارائه کرد. برخی از هواداران نگران بودند که سفر با قایق، زمان زیادی از بازی را به خود اختصاص دهد؛ اما بارلوگ معتقد است که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد زیرا در این بخش از بازی، تعاملات جالبی رخ خواهد داد. وی به هواداران اطمینان داد که قایق‌سواری بخش زیادی از زمان گیم‌پلی در بازی God of War را اشغال نخواهد کرد.

اخیرا اعلام شده بود که قابلیت پرش در این نسخه از خدای جنگ وجود نخواهد داشت. بسیاری از هواداران قدیمی سری، با شنیدن این خبر خشمگین شده و شدیدا از تیم سازنده انتقاد کردند. اما بارلوگ باز هم هواداران را به آرامش دعوت کرده و اظهار داشت که جای خالی این قابلیت به هیچ عنوان در بازی احساس نخواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.