نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 16 بهمن 1396
ساعت 23:59

بازی‌های بیشتری از Crash Bandicoot در راه است

5 از 5

بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای پلتفرم‌های PC و سوییچ پورت خواهد شد و همچنین بازی جدیدی از این سری در سال آینده عرضه می‌شود

سال گذشته بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy موفقیت فراوانی را برای ناشر خود یعنی Activision بدست آورد. اکنون به نظر می‌رسد که عرضه‌ی یک ریمستر برای این سریِ کلاسیک پلی‌استیشن، تنها شروع پروژه‌ احیای کرش است. خبرها حاکی از این هستند که اکتیویژن برنامه‌های منظمی برای Crash Bandicoot دارد. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در سال 2018 برای کنسول موفق Nintendo Switch و همچنین PC پورت خواهد شد.

اکتیویژن اعلام کرده بود که N. Sane Trilogy فروش بسیار خوبی در کنسول PlayStation 4 داشت. این ناشر می‌گوید که بازی جدید کرش، «پرفروش‌ترین کالکشن ریمستر شد»ه در تاریخ PS4 است و از زمان عرضه‌اش در ماه ژوئن، تا بدین جای کار همواره در میان 10 بازی پرفروش PS4 در کشور آمریکا قرار داشته است. یک شرکت خرده‌فروشی در بریتانیا می‌گوید اکتیویژن قصد دارد در سال 2019 عنوان جدیدی از سری بازی‌های Crash Bandicoot منتشر کند. این حرکت در راستای برنامه‌ی 5 ساله‌ی کمپانی است. آن‌ها قصد دارند در این مدت نام Crash Bandicoot را دوباره بر سر زبان‌ها بیندازند.

اکتیویژن تا به امروز، پورت شدن N. Sane Trilogy برای نینتندو سوییچ و PC را رسما تایید نکرده است. N. Sane Trilogy تا این تاریخ، در انحصار PS4 است؛ هرچند اخیرا کاربران وبسایت ردیت متوجه شدند PlayStation در ویدیویی که اخیرا منتشر کرده است، N. Sane Trilogy را در فهرست بازی‌های انحصاری خود قرار نداده. اکتیویژن نیز این موضوع را تایید کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.