نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 تیر 1399
ساعت 09:00

Crash Bandicoot 4 فاقد بخش خریدهای درون برنامه‌ای است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو سازنده Crash Bandicoot 4: It’s About Time گزارش‌ها از وجود بخش خریدهای درون برنامه‌ای در بازی را رد کرده است.

پس از معرفی رسمی بازی جدید سری کرش باندیکوت یعنی Crash Bandicoot 4: It’s About Time، تاکنون برخی اطلاعات تکمیلی نیز از بازی فاش شده که برخی به صورت رسمی و برخی دیگر غیررسمی بوده‌اند. یکی از موارد غیررسمی، گزارشی براساس صفحه رسمی بازی در فروشگاه مایکروسافت بود، که فاش می‌کرد این بازی شامل Microtransactions یا خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز می‌شود. پیرامون این گزارش، Toys For Bobs به عنوان استودیو سازنده بازی به تازگی در اطلاعیه‌ای کوتاه گفته که این خبر صحت ندارد. شما در ادامه پست مرتبط با این تکذیبیه از طریق حساب رسمی استودیو در توییتر را مشاهده می‌کنید.

ما به تازگی شاهد خبرهای گمراه‌کننده‌ای درباره وجود Microtransactions در بازی Crash Bandicoot 4 بودیم و برای شفاف‌سازی، می‌خواهیم اعلام کنیم که در Crash Bandicoot 4 هیچ گونه بخش خرید درون‌برنامه‌ای یا Microtransactions وجود ندارد. اسکین یا پوسته Totally Tubular به عنوان یک پاداش خرید در همه نسخه‌های دیجیتالی بازی وجود خواهد داشت.

با توجه به این اطلاعیه، باید گفت که خبر قبلی در این رابطه به صورت کامل رد شده است؛ هرچند با توجه به سابقه نه چندان خوب اکتیویژن در عرضه بازی‌های بدون بخش Microtransactions و در ادامه اضافه شدن این بخش به همان بازی پس از یک بازه زمانی مشخص، باید دید که آیا Crash Bandicoot 4 نیز این رویه را دنبال خواهد کرد یا خیر.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time در روز ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.