نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 شهریور 1399
ساعت 12:00

حجم دیتا Crash Bandicoot 4: It’s About Time حدود 30 گیگابایت است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اطلاعات بروزشده در صفحه Crash Bandicoot 4: It’s About Time در فروشگاه مایکروسافت، نشان می‌دهد که این بازی با حجم کمی بیش از 30 گیگ عرضه می‌شود.

سری بازی‌های کلاسیک و محبوب Crash Bandicoot، از سال 2017 به این سمت مورد توجه مجدد اکتیویژن قرار گرفته است. این شرکت تا به حال دو بازی N.Sane Trilogy و Team Racing Nitro Fueled که بازسازی عناوین کلاسیک سری هستند را عرضه کرده و در ادامه سال 2020، قصد دارد تا یک بازی کاملا جدید، یعنی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را هم منتشر کند. این بازی، با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون داشته نشان داده که چارچوب‌های کلی سری یعنی پلتفرمینگ‌های اکشن را به خوبی حفظ کرده و با ارائه بیش از 100 مرحله، این شانس را دارد تا پس از مدت‌ها طرفداران سری را با یک عنوان بزرگ و با کیفیت خوشحال کند.

پیرامون این بازی، فروشگاه مایکروسافت اخیرا اقدام به بروزرسانی برخی اطلاعات از آن کرده که در مهم‌ترین مورد، حال علاقمندان به تجربه بازی می‌دانند که باید چه مقدار فضای خالی را در هارددیسک کنسول ایکس‌باکس وان خالی کنند. با توجه به این گزارش، این بازی با حجم اولیه 30٫01 گیگابایت در دسترس قرار می‌گیرد؛ میزان حجمی که گرچه برای PS4 تایید نشده، ولی طرفداران بازی در این کنسول نیز احتمالا با حجم مشابهی برای بازی مواجه خواهند شد.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. در این رابطه، شایعاتی از احتمال عرضه بازی برای نینتندو سوییچ نیز وجود داشته، که البته هنوز چیزی به صورت رسمی تایید نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.