نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 تیر 1399
ساعت 12:00

Crash Bandicoot 4: It’s About Time حالت چندنفره آفلاین نیز دارد

4.33 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اطلاعات درج شده در صفحه Crash Bandicoot 4: It’s About Time در فروشگاه پلی‌استیشن، به حالت چندنفره آفلاین اشاره می‌کند.

پس از ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی، اکتیویژن مدتی پیش رسما از بازی جدید سری کرش باندیکوت یعنی Crash Bandicoot 4: It’s About Time رونمایی کرد. این اولین بازی از سری اصلی این مجموعه در طول حدود دو دهه اخیر است، و حالا پس از این همه سال، ماجراجویی جدیدی در انتظار طرفداران مشتاق این سری خواهد بود. پیرامون این بازی، اخیرا نکته جالبی از طریق صفحه رسمی فروشگاه پلی‌استیشن فاش شده که نشان می‌دهد بازی، از یک حالت چندنفره و آفلاین هم پشتیبانی می‌کند. براساس اطلاعات PlayStation Store، بین ۲ تا ۴ نفر می‌توانند حالت آفلاین این بازی را تجربه کنند.

با توجه به اینکه برای حالت چندنفره از کلمه co-op استفاده نشده، به نظر می‌رسد که این یک حالت مجزا از کمپین داستانی بازی باشد، چرا که در برخی بازی‌های سری امکان تجربه کمپین داستانی به صورت چندنفره و کو-آپ وجود داشت. با توجه به این پیش زمینه، این احتمال هم وجود دارد که کمپین داستانی بازی نیز امکان تجربه به شکل کو اپ و چندنفره را هم داشته باشد.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در روز 2 اکتبر (11 مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. عرضه این بازی گرچه برای دیگر پلتفرم‌ها تایید نشده، ولی اکتیویژن گفته که چنین احتمالی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.