نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 03 تیر 1399
ساعت 09:00

Crash Bandicoot 4: It’s About Time رسما رونمایی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اکتیویژن، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را با نمایش تریلر گیم‌پلی به صورت رسمی رونمایی کرد.

سرانجام پس از یک هفته خبرهای جسته و گریخته و درزهای اطلاعاتی از سری Crash Bandicoot، اکتیویژن مطابق وعده قبلی که داده بود از بازی جدید Crash Bandicoot 4: It’s About Time رونمایی کرده است. این رونمایی، از طریق نمایش تریلر معرفی بازی صورت گرفته که شامل سکانس‌های گیم‌پلی نیز می‌شود. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

 

براساس آنچه که از تریلر به دست می‌آید، در Crash Bandicoot 4 امکان بازی کردن با هر دو شخصیت Crash و Coco وجود دارد و حتی ضدقهرمان سری یعنی Doctor Neo Cortex نیز قابل کنترل است. در این بازی لوکیشن‌های کاملا جدید، مکانیک‌های گیم‌پلی قدیمی و تازه نیز دیده می‌شود و بخش فرار کردن از مهاجم، که در یک سکانس شاهد دنبال شدن کرش توسط یک T-Rex بزرگ هستیم نیز وجود خواهد داشت. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، ماسک‌های جدید به همراه قدرت‌های جدید نظیر ماسک جاذبه و ماسک زمان نیز در این بازی وارد سری شده‌اند که لایه‌های جدیدی را به گیم‌پلی اضافه می‌کنند.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time تاریخ عرضه رسمی نیز پیدا کرده و حالا مشخص شده که بازی در روز ۲ اکتبر (۱۱ مهر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.