نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 تیر 1399
ساعت 15:00

فیل اسپنسر پس از تماشای رویداد اخیر PS5 نگرانی پیدا نکرده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رئیس ایکس‌باکس گفته که به برنامه لانچ Xbox Series X اطمینان دارد و حتی پس از تماشای رونمایی PS5 نیز نگرانی پیدا نکرده است.

مایکروسافت و کنسول بعدی Xbox Series X در طول ماه‌های منتهی به لانچ کنسول‌های نسل نهمی، به صورت قابل توجهی فضای خبری و تبلیغاتی مربوط به شروع نسل بعد را به تسخیر درآورده بودند. این دوره زمانی، البته با انتقاد طرفداران پلی‌استیشن و مشارکت کم سونی از نظر انتشار خبرها و تبلیغات برای PS5 هم همراه بود. به طور کلی، مایکروسافت نیز از این حضور کمرنگ سونی به شکل شایسته‌ای برای تبلیغ کنسول بعدی ایکس‌باکس استفاده کرد. با این حال این روند از زمان برگزاری رویداد دیجیتال PS5 و رونمایی از بازی‌ها و خود این کنسول تغییر کرده، و حالا مدتی هست که PS5 بیشتر از کنسول رقیب در خبرها دیده می‌شود.

فیل اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، اخیرا در جریان یک مصاحبه به رویداد اخیر سونی و PS5 اشاره کرده و از آن‌ها به خاطر برگزاری یک نمایش خوب تمجید کرده است. او همچنین گفته که پس از تماشای رویداد، نگرانی خاصی پیدا نکرده چون به برنامه لانچ Xbox Series X اطمینان دارد.

به عنوان یک رقیب، این عالی است که پلتفرم جدید آن‌ها را دیدیم و به نوعی متوجه شدیم که برنامه کلی چیست. ما کنسول و بازی‌ها را دیدیم.

اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم، من پس از دیدن برنامه آن‌ها حس خوبی داشتم. فکر می‌کنم که برتری‌های سخت‌افزاری که ما در کنسول بعدی خودمان قرار دادیم خودشان را نشان خواهند داد و ما هم درباره بازی‌های خودمان، نرخ فریم و ... اطلاعات بیشتری منتشر می‌کنیم.

من احساس خوبی درباره لاین‌آپ بازی‌هایی که می‌خواهیم در روز لانچ با کنسول عرضه کنیم دارم. ما در رویداد آن‌ها شفاف‌سازی خوبی داشتیم که آن‌ها در این رابطه چه کارهایی می‌خواهند انجام دهند، که این باعث می‌شود تا ما تمرکز بیشتری روی بازی‌های خودمان داشته باشیم. فکر می‌کنم که این موضوع به نقطه قوت ما در روز لانچ تبدیل خواهد شد.

درمجموع فکر می‌کنم که آن‌ها کار خوبی ارائه دادند. همان‌طور که انتظار داشتم، آن‌ها در انجام دادن کاری که در آن خوب هستند موفق بودند. با این حال وقتی که به موقعیت خودمان و بازی‌های خودمان فکر می‌کنم، و البته برتری‌های سخت‌افزاری کنسول خودمان، به نظرم ما در موقیت بسیار خوبی قرار داریم.

لازم به ذکر است که Xbox Series X در تعطیلات پایانی سال 2020 وارد بازار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.