نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 خرداد 1399
ساعت 09:00

همه عناوینی که در PS5: The Future of Gaming معرفی شدند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی مطابق وعده قبلی، رسما اولین رویداد بزرگ خبری پیرامون PS5 را به صورت دیجیتالی و آنلاین با نمایش‌هایی از 26 بازی برگزار کرد.

کمپانی سونی، در اواخر سال 2020 اقدام به عرضه کنسول بعدی پلی‌استیشن با عنوان PS5 می‌کند، و تاکنون اطلاعات مختلفی را هم از این پلتفرم نسل نهمی بازی به اشتراک گذاشته است. مطابق وعده قبلی، این شرکت در شب گذشته رسما رویداد دیجیتالی را با محوریت نمایش بازی‌های قابل اجرا روی PlayStation 5 برگزار کرد که در مجموع، شاهد رونمایی یا نمایش‌های جدیدی از 26 بازی مختلف بودیم. در اواخر این برنامه، سونی در یک سورپرایز بزرگ رسما از طراحی کنسول جدید خود نیز رونمایی کرد که می‌توانید در بازی‌مگ مشاهده کنید.

همان‌‌طور که اشاره شد، در رویداد شب گذشته PS5: The Future of Gaming نمایش‌هایی از 26 بازی پخش شد که در مطلب پیش رو، این بازی‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

Horizon 2: Forbidden West

 

مطابق گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی که در این رابطه وجود داشت، سونی در جریان رویداد اخیر رسما از دنباله بازی Horizon: Zero Dawn محصول سال 2017 گوریلا گیمز رونمایی کرد. در این بازی که Horizon 2: Forbidden West نام دارد، شاهد بازگشت شخصیت «Aloy» هستیم که حالا در یک ماجراجویی بزرگ دیگر قرار می‌گیرد. این بازی قرار است به صورت انحصاری PS5 عرضه شود و تاریخ عرضه دقیقی برای آن فاش نشده است.

 

Marvel's Spider-Man Miles Morales

 

یکی از بازی‌های معرفی شده دیگر در رویداد اخیر PS5، بازی Marvel's Spider-Man Miles Morales محصول استودیو اینسامنیاک است که قرار است به صورت انحصاری PS5 منتشر شود. این بازی دنباله Marvel's Spider-Man محصول سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود و سونی تاریخ عرضه بازی را برای تعطیلات پایانی سال 2020 ذکر کرده است. به این ترتیب احتمال می‌رود که این بازی، یکی از عناوین لانچ PS5 باشد.

 

Resident Evil 8: Village

 

معرفی شدن بازی هشتم سری رزیدنت اویل، با عنوان Resident Evil 8: Village یکی دیگر از سورپرایزهای رویداد اخیر بود؛ بازی که مدت‌ها شایعات مرتبط با آن منتشر شده بود و به نظر می‌رسد که اکثر گمانه‌زنی‌ها و گزارش‌های قبلی درباره آن درست بوده است. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های نسل نهمی از جمله PS5 و همچنین PC عرضه شود.

 

Gran Turismo 7

 

استودیو پالی‌فانی نیز مطابق گمانه‌زنی‌های قبلی، سرانجام از Gran Turismo 7 رونمایی کرد. این بازی ریسینگ که ظاهرا حالا به صورت جهان‌باز قابل تجربه خواهد بود، قرار است از عناوین انحصاری PS5 باشد. تاریخ عرضه این بازی البته اعلام نشده است.

 

Ratchet and Clank: Rift Apart

 

استودیو اینسامنیاک، غیر از معرفی بازی جدید اسپایدرمن از یک بازی کاملا جدید از سری Ratchet and Clank هم رونمایی کرد. این بازی که Ratchet and Clank: Rift Apart نام دارد، یک بازی نسل نهمی است و به گفته اینسامنیاک، بازیکنان می‌توانند به صورت آنی و بدون تاخیر میان سیارات پرش انجام دهند. تاریخ عرضه این بازی نیز فاش نشده است.

 

Demon's Souls Remake

 

استودیو بلوپوینت نیز در رویداد اخیر پلی‌استیشن 5 حضور داشت و از محصول بعدی خود یعنی بازسازی عنوان Demon's Souls رونمایی کرد. این بازی که با مشارکت استودیو SIE Japan Studio ساخته می‌شود، البته تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

 

Hitman 3

 

در رویداد شب گذشته، Io Interactive نیز با معرفی بازی هیتمن 3 حضور داشت. این بازی پنجره زمانی عرضه هم دارد که باید منتظر انتظار آن در ژانویه 2021 باشیم.

 

GhostWire: Tokyo

 

در رویداد شب گذشته، استودیو تانگو با بازی GhostWire: Tokyo و نمایش گیم‌پلی جدیدی از این بازی حضور داشت. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

 

Godfall

 

یکی از اولین عناوینی که تاکنون برای PS5 معرفی شده، یعنی بازی Godfall در شب گذشته نمایش جدیدی از گیم‌پلی داشت. این بازی در تعطیلات پایانی سال 2020 و احتمالا همزمان با عرضه PS5 در دسترس قرار می‌گیرد.

 

Project Athia

 

در برنامه اخیر پلی‌استیشن 5، بازی جدیدی از Square Enix و Luminous به نمایش درآمد که درحال حاضر به صورت Project Athia معرفی شده است. این بازی قرار است به صورت انحصاری پلی‌استیشن 5 عرضه شود و البته هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده است.

 

دیگر عناوینی که در رویداد اخیر معرفی شدند یا نمایش‌های جدید داشتند شامل Bugsnax، Little Devil Inside، Solar Ash، Jett: The Far Shore، Goodbye Volcano High، Kena: Bridge of Spirits، Stray، Destruction Allstars، Returnal، Oddworld: Soulstorm، Astro's Playroom، Pragmata، Sackboy: A Big Adventure، NBA 2K21 و Death Loop هستند. اکثر این عناوین تاریخ عرضه مشخصی ندارند و یا تا سال 2021 عرضه می‌شوند.

خبر بزرگ دیگر در رویداد PS5، تایید شدن عرضه نسخه ارتقایافته و تکامل یافته از بازی GTA 5 بود. همچنین راک‌استار تایید کرد که بازی GTA Online همزمان با عرضه PS5 به صورت رایگان به دارندگان پلی‌استیشن 5 ارائه می‌شود. همچنین همه بازیکنان نسخه فعلی بازی در PS4 نیز تا زمان عرضه پلی‌استیشن 5، در صورت تجربه بازی مبلغ 1 میلیون دلار پول قابل خرج در بازی دریافت می‌کنند.

کنسول بازی PS5 در تعطیلات پایانی سال 2020 وارد بازارهای جهانی می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.