نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 خرداد 1399
ساعت 12:00

عرضه The Dark Pictures Anthology: Little Hope تا پاییز تاخیر خورد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته استودیو سوپرمسیو گیمز، عرضه The Dark Pictures Anthology: Little Hope به خاطر بحران کرونا تا پاییز به تعویق می‌افتد.

با اعلام استودیو Supermassive Games، عرضه دومین بازی از مجموعه The Dark Pictures Anthology یعنی Little Hope حالا به خاطر بحران ویروس کرونا با تاخیر مواجه می‌شود. این بازی ژانر وحشت، در اعلام قبلی قرار بود در طول فصل تابستان منتشر شود که با توجه به دامنه‌دار بودن بحران کرونا، سازندگان تصمیم به تغییر دادن موعد عرضه بازی به فصل پاییز گرفته‌اند. شما در ادامه بیانیه Supermassive را مشاهده می‌کنید.

صنعت گیم و درواقع همه دنیا، در این چند ماه اخیر با وضعیتی نوظهور و بی‌سابقه مواجه بوده است. از زمانی که بحران کرونا در مارس شروع شد، ۲۰۰ نفر از بازیسازان ما در Supermassive Games کار روی بازی را از خانه دنبال کردند. این به خاطر اولویت دادن ما به موضوع سلامتی اعضای تیم بوده است. ما دراین مدت تجربه موفقی را از کار روی پروژه از راه دور و در خانه‌ها داشتیم، و همه اعضای تیم متعهدانه مشغول کار روی ارائه بهترین تجربه ممکن از این بازی بوده‌اند. با این حال با در نظر گرفتن این شرایط، ما مجبور به اعلام این خبر ناخوشایند هستیم که بازی Little Hope، حال با تاخیر عرضه و به جای فصل تابستان، در پاییز امسال عرضه می‌شود.

گفتنی است که تاکنون بسیاری از پروژه‌ها در صنعت گیم و دیگر صنایع سرگرمی، به دلیل بحران کرونا و سیاست‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی با مشکل در فرایند تولید مواجه بودند

بازی Little Hope در واقع اپیزود دوم از این مجموعه محسوب می‌شود. اپیزود اول بازی یعنی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan، درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی با امتیاز 7 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.