نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 04 بهمن 1402 - 21:45
0 از 5

نسخه‌ی PS5 و PC بازی Until Dawn احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ ظاهراً نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی Until Dawn به‌صورت رسمی طی روزهای آینده برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 معرفی می‌شود.

تعداد عناوین انحصاری استودیوهای سونی با شروع نسل نهم بازی‌های ویدیویی کاهش چشمگیری داشته است اما به نظر می‌رسد که سونی به‌زودی این خلع را تا حدی با یکی از عناوین محبوب پلی استیشن 4 پر خواهد کرد. طبق گفته‌های جدید «billbil-kun»، یکی از افشاکنندگان باسابقه و مطرح، این نسخه از بازی Until Dawn با معرفی رسمی فاصله‌ی زیادی ندارد.

این افشاگر در گزارش جدید سایت Dealabs ادعا کرده است که بازی محبوب استودیوی Supermassive Games که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شده بود، در پانزده روز آینده برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 معرفی خواهد شد. برخی بر این باورند که رونمایی از این بازی همزمان با رویداد جدید State of Play اتفاق می‌افتد و این بازی ترسناک بخشی از نمایش آینده‌ی سونی خواهد بود. علاوه‌بر این‌ها، توسط این افشاگر به‌تازگی ادعا شده بود که قسمت دوم بازی Death Stranding (با نام احتمالی Death Stranding 2: On the Beach) نیز در جریان State of Play بعدی تریلر جدیدی دریافت خواهد کرد.

طبق شایعات، نام نسخه‌ی جدید بازی محبوب Supermassive Games همچنان Until Dawn باقی خواهد ماند اما مشخص نیست که باید انتظار ریسمتری از این عنوان را داشته باشیم یا ریمیک کامل و تمام‌عیاری برای آن تدارک دیده شده است. با این وجود، احتمال نسخه‌ی ریمستر بسیار بالاتر از ریمیک محسوب می‌شود. هنوز درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی این بازی نیز اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته و حتی مشخص نیست که آیا این نسخه از Until Dawn به‌صورت همزمان بر روی دو پلتفرم کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد یا انتشار آن‌ها با فاصله انجام می‌گیرد. در هر صورت، گمانه‌زنی‌های اخیر ادعا کرده‌اند که این بازی بیش از یک سال در دست ساخت قرار داشته است.

در همین راستا، سونی به‌تازگی تأیید کرد که بر روی یک اقتباس سینمایی از بازی Until Dawn کار می‌کند. با توجه به سناریویی که برای سریال The Last of Us و بازی The Last of Us Part 1 پیش آمد، این احتمال وجود دارد که اکران فیلم Until Dawn نیز با انتشار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی بازی آن برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 همزمان شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.