نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 31 ارديبهشت 1402
ساعت 11:00

همکاری سوپرمسیو و Midwinter در ساخت عناوین جدید Dead by Daylight

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Dead by Daylight یکی از شناخته‌شده ترین عناوین ژانر وحشت این روزهای صنعت گیم است که گرچه چندین سال از عرضه اولیه آن می‌گذرد، ولی با توجه به محتواهای جدیدی که دریافت کرده روز به روز به محبوبیت خود اضافه کرده است. پیرامون این بازی و با توجه به هفتمین سال عرضه آن، Behaviour Interactive سازنده بازی اعلام کرده که با مشارکت دو استودیو دیگر درحال ساخت دو عنوان جدید برای این بازی است.

اولین بازی جدید قرار است با مشارکت استودیو شناخته شده Supermassive Games ساخته شود که به خاطر ساخت عناوین ژانر وحشت و معروفی نظیر Until Dawn، The Quarry و سری The Dark Pictures Anthology شهرت دارند. با توجه به این گزارش، سوپرمسیو قرار است با استفاده از فرمول‌های شناخته شده خود در زمینه گیم‌پلی داستان‌محور و سینماتیک، در ساخت یک تجربه جدید برای Dead by Daylight به مشارکت بپردازد. در این رابطه، سوپرمسیو وعده داده که این تجربه قرار است یک داستان قوی همراه با انتخاب‌های منجر به مرگ و زندگی برای شخصیت‌ها باشد.

در ادامه این گزارش، مشارکت استودیو Midwinter Entertainment نیز برای ساخت یک فصل متفاوت دیگر برای Dead by Daylight تایید شده است. لازم به ذکر است که این استودیو البته سال گذشته توسط Behaviour Interactive خریداری شد و آن‌ها مشغول ساخت یک تجربه چندنفره برای بازی هستند. با توجه به توضیحات سازندگان، این تجربه چندنفره البته از جهاتی با بازی اصلی متفاوت است و بیشتر روی حالت PvE تمرکز دارد. همچنین این پروژه ظاهرا هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و بعید است در آینده نزدیک از آن رونمایی شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.