نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 بهمن 1401
ساعت 11:00

بازی The Dark Pictures: Switchback VR با تاخیری کوتاه عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی پس از مدت‌ها انتظار قرار است در ماه آینده میلادی سرانجام پلتفرم نسل بعدی واقعیت مجازی خودش، یعنی PlayStation VR2 را عرضه کند و برای این کار هم برنامه لانچ بزرگی را با بیش از 30 بازی در نظر گرفته است. در بین این بازی‌ها، یکی از موارد انحصاری بازی جدید استودیو سوپرمسیو یعنی The Dark Pictures: Switchback VR بوده است. پیرامون بازی، اخیرا فاش شده که این عنوان روز لانچ پلتفرم را برای عرضه از دست می‌دهد چون با اندکی تاخیر حالا قرار است در روز 16 مارس (25 اسفند) منتشر شود.

این گزارش که اولین بار از طریق حساب رسمی توییتری Supermassive Games منتشر شده، فاش می‌کند که The Dark Pictures: Switchback VR به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه VR این شرکت که پنج دنیای متفاوت از سری The Dark Pictures را در خود جای داده، به روز عرضه PSVR2 نخواهد رسید و طرفداران با اندکی صبر بیشتر، در 16 مارس قابلیت تجربه آن را پیدا می‌کنند. با توجه به این گزارش، دلیل تاخیر عرضه بازی در ارتباط با پولیش خوردن بیشتر و اطمینان بیشتر از محصول نهایی با کیفیت بوده است. سازندگان همچنین وعده دادند که به زودی گیم‌پلی ویدیو جدیدی از بازی هم منتشر خواهد شد.

PlayStation VR2 که قرار است در روز 22 فوریه (3 اسفند) و با برچسب قیمتی 550 دلاری وارد بازارهای جهانی شود، البته همچنان بازی‌های روز عرضه دیگری هم خواهد داشت که می‌توان از آن جمله به Horizon Call of the Mountain، Resident Evil Village VR، Gran Turismo 7 و تعدادی دیگر اشاره کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.