نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 دی 1401
ساعت 18:00

تحسین جالب توجه بنیانگذار Oculus از PlayStation VR2

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی مطابق اعلام قبلی، آماده عرضه پلتفرم واقعیت مجازی جدید خود یعنی PlayStation VR2 می‌شود که قرار است به عنوان جانشین PlayStation VR، ویژگی‌های جدید زیادی هم داشته باشد. در ارتباط با این پلتفرم که اخیرا در جریان رویداد CES نیز حضور پررنگی داشت، به تازگی بنیانگذار اولیه شرکت واقعیت مجازی Oculus، یعنی Palmer Luckey اظهارنظر جالب و تحسین‌آمیزی داشته است. در این ارتباط، لاکی گفته که از تجربه PS VR2 رسما «انگشت به دهان» مانده است.

او که این توصیف را در پاسخ به توییت شوهی یوشیدا، رئیس PlayStation Indies گفته، تحسین‌های خود را چنین پست کرده است.

به تازگی و وقتی که از PSVR 2 استفاده کردم، من واقعا از این تجربه انگشت به دهان ماندم. اولین PSVR در همان زمان نیز عملا بزرگ‌ترین موفقیت نسل خودش بود و باید بگویم که ورژن جدید عملکردی حتی بهتر خواهد داشت.

پیرامون PlayStation VR2، سونی مطابق اعلام قبلی قرار است لاین‌آپ بسیار بزرگی هم برای دوره لانچ تدارک ببیند که این شامل حضور عناوین همیشگی از جمله Beat Saber و Moss، نسخه‌های مخصوص واقعیت مجازی برای عناوین موجود Resident Evil Village و Gran Turismo 7 و البته عناوین کاملا جدید مانند Horizon: Call of the Mountain و The Dark Pictures: Switchback VR هست. PS VR2 قرار است در روز 22 فوریه 2023 (3 اسفند) و با قیمت 549.99 دلار وارد بازارهای جهانی شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.