نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 04 بهمن 1401
ساعت 09:00

در Hogwarts Legacy بازیکنان اجازه ورود به تالار اسرار را ندارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ لوکیشن مخوف تالار اسرار (Chamber of Secrets) یکی از جذاب‌ترین بخش‌های داستانی رمان‌های نویسنده محبوب J.K. Rowling و سری هری پاتر را در خود داشت. پیرامون این لوکیشن که در قلعه هاگوارتز پنهان شده و در فیلم و رمان هم اشاره مفصلی داشته، پیش از این احتمال داده شده بود که قرار است در بازی Hogwarts Legacy نیز وجود داشته باشد. نکته مهم پیرامون این بازی، ماهیت جهان‌باز و قابلیت گردش آزاد در آن است و به این ترتیب طرفداران این احتمال را می‌دهند که امکان ورود به تالار اسرار نیز میسر خواهد بود.

در ارتباط با تالار اسرار، اخیرا براساس آرت‌بوک رسمی بازی که مدتی پیش لیک شده بود فاش شده که این لوکیشن قرار نیست به صورت آزادانه قابل گردش باشد. این محدودیت نیز ظاهرا به دلایل داستانی ایجاد شده، چون سازندگان قصد نداشتند نبردی با باسیلیسک وجود داشته باشد، موجودی که طبق داستان اصلی قرار است توسط هری پاتر و حدود یک قرن بعد از وقایع Hogwarts Legacy کشته شود. در این رابطه البته اشاره شده که سازندگان به روش‌هایی برای به کار بردن تالار اسرار فکر کردند ولی درنهایت از این ایده‌ها منصرف شدند.

بازی Hogwarts Legacy در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.